خبرهای داغ:
مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین:

اعضای ستادنمازجمعه درخط مقدم دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی هستند

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: اعضای ستادنمازجمعه درخط مقدم دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی هستند.
کد خبر: ۸۹۷۰۰۱۲
|
۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین صبح امروز در جمع اعضای ستاد نمازجمعه شهر محمودآباد که در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد، با اشاره به اینکه نماز جمعه ناب ترین سنگر برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی است، اظهار داشت: براساس این استدلال می توان گفت فعالان و اعضای ستاد نماز جمعه در خط مقدم دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی هستند و از جایگاه ممتاز و ویژه‌ای برخوردار هستند.
وی با اشاره به لزوم ساماندهی اعضای ستادهای نماز جمعه در سراسر استان قزوین عنوان کرد: معاونت‌های جوانان و خواهران باید در اعضای ستاد در اولویت قرار گیرند تا بدین وسیله بتوانیم شاهد پویایی و فعال شدن نماز جمعه در سطح استان قزوین باشیم.
مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین با اشاره به اینکه باید سازوکاری طراحی شود تا بدین وسیله قبل از خطبه‌های نماز جمعه جوانان بتوانند مطالبات خود را بیان کنند، خاطرنشان کرد: همراهی جوانان، خواهران، طیف‌ها و جناح‌های مختلف سیاسی با نماز جمعه می‌تواند سبب برپائی باشکوه نماز جمعه شود.
وی با اشاره به فعالیت ستاد نماز جمعه محمودآباد تصریح کرد: خوشبختانه ستادنماز جمعه محمودآباد از ستاد‌های فعال در سطح استان قزوین است که امیدواریم با فعال‌سازی بیش از پیش ستاد جوانان بتوانند روز به روز نماز جمعه‌ای باشکوه را برگزار کند.
1006/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها