خبرهای داغ:
کارشناس ارشد مسائل سیاسی:

اتحاد و همدلی و وحدت بین مردم و مسئولین باید تقویت شود

کارشناس ارشد مسائل سیاسی در گردهمایی بصیرتی پایگاه سیدالشهدا شاهرود گفت: اتحاد و همدلی و وحدت بین مردم و مسئولین باید تقویت شود چرا که ایجاد شکاف در این مسیر هدف نهایی دشمن برای رسیدن به متامع خود است و در فتنه ۸۸ این را کاملاً مشاهده کردیم.
کد خبر: ۸۹۷۰۲۳۸
|
۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مرتضی احمدیان در نشست بصیرتی که به همت پایگاه سیدالشهدا حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب (ع) در مسجد امام حسین (ع) شهرک ولیعصر (عج) شاهرود برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت حماسه ۹ دی ملت ایران و با بیان اینکه این روز بصیرت افزایی را در بردارد اظهار کرد: رمز موفقیت ملت ما در این بصیرت است که دشمن نمی‌خواهد داشته باشیم و برای همین هم همیشه در حال ایجاد فتنه در کشور است.
وی افزود: دشمنان ما در سال ۸۸، گزینه انقلاب‌های رنگین را که در جهان جواب داده بود را برای ما هم اجرا نمودند، اما جواب معکوس گرفتند و بار دیگر در مقابل این ملت و ولایت شکست را پذیرفتند.
احمدیان با بیان اینکه دشمن دست از دشمنی خود بر نمی‌دارد گفت: عده‌ای به خیال خام خود دل به لبخند دشمن بسته اند در صورتی که پشت این چهره خندان، روباهی مکار وجود دارد که می‌خواهد ضربه خود را بزند یا به فرمود: ه رهبر انقلاب پشت این دستکش مخملین دست چدنی وجود دارد که می‌خواهد ما را نابود کند.
وی با بیان اینکه امروز باید بصیرت را در جامعه ترویج نماییم گفت: اتحاد و همدلی و وحدت بین مردم و مسئولین باید تقویت شود چرا که ایجاد شکاف در این مسیر هدف نهایی دشمن برای رسیدن به متامع خود است و در فتنه ۸۸ این را کاملاً مشاهده کردیم.
عضو سابق شورای اسلامی شهر شاهرود با بیان اینکه همیشه برای مقابله با دشمن باید آماده باشیم عنوان کرد: ملت ما از ابتدای انقلاب همیشه در جنگ با دشمنان بوده و فقط این جنگ‌ها شرایط و موضوعاتش متفاوت بوده است و امروز جنگ اقتصادی و فرهنگی دشمنان بر علیه ماست و باید هوشیار باشیم وگول توطئه‌های دشمنان را نخوریم.
وی تصریح کرد: اگر به سخنان رهبری انقلاب گوش فرا داده و به فکر معیشت و اشتغال مردم بود در این مسیر نیز ما از تهدیدات و تحریم‌های دشمنان سربلند عبور می‌کنیم چرا که ما نشان دادیم هرگاه به داخل توجه کردیم و استعداد جوان ایرانی را اهمیت دادیم موفق بودیم و این چیزی مشهود است.
احمدیان با تاکید بر اینکه باید مراقب باشیم و مسیر را درست طی کنیم بیان کرد: حرکت در مسیر با تبعیت از ولایت و وحدت ملی اتفاق می‌افتد و باید دقت کنیم که دشمن تلاش دارد این زنجیره‌ها به هم متصل نشود تا ما نفوذ پذیر باشیم و بتوانند اقدامات خود را هر چند کم انجام دهند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها