هنرمندان نیشابوری برگزیدگان جشنواره فیلم وعکس «اروند» شدند

زهرا نادری و الهام طرقی هنرمندان عکاس وفیلم ساز نیشابوری برگزیدگان پنجاه و هشتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان «اروند»آبادان شدند.
کد خبر: ۸۹۷۰۳۳۷
|
۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱
مسئول انجمن سینمای جوان اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ اظهارکرد: آیین اختتامیه پنجاه و هشتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان «اروند» با حضور جمعی از مسئولین،مدیران و هنرمندان در سینما مهر آبادان با برتری هنرمندان نیشابوری به کار خود پایان داد.

مسعود سلیمانی سپهر افزود: امروز سینمای ایران نشان داده است که می‌تواند در عرصه بین‌المللی موفق باشد وخوزستان یک افتخار است، چراکه شهدای عزیزی در این خاک ارزشمند جان خود را تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

وی خاطر نشان کرد:به نمایندگی از هنرمندان نیشابور در این جشنواره حضور یافتم که با کیفیت مطلوبی برگزار شد و لازم است از مردم آبادان و همه هنرمندانی که در آن شرکت کردند، تشکر کنم.

سلیمانی سپهر یادآورشد:تمام تلاش‌ مسئولین انجمن سینمای ایران این است که در سال آینده بودجه بیشتری به دفاتر انجمن در سراسر کشور اختصاص داده شود که امیدواریم سهم نیشابورنیز افزایش یابد.

وی عنوان کرد: لوح تقدیر و مبلغ ده میلیون ریال به عنوان بهترین استعداد جوان به زهرا نادری عکاس جوان نیشابوری برای عکس کودکی اهدا شد.

سلیمانی سپهر تاکیدکرد:همچنین در بخش بهترین فیلم پویانمایی تندیس جشنواره و مبلغ سی میلیون ریال به الهام طرقی فیلم ساز جوان نیشابور ی برای فیلم هیچکس تعلق گرفت.

مسئول انجمن سینمای جوان اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور تصریح کرد: در پایان این مراسم جوایز برندگان بخش عکس،فیلمنامه و فیلم جشنواره «اروند» با حضور مسئولین کشور واستان خوزستان تقدیم ایشان گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها