خبرهای داغ:
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین:

بنیاد برکت در قزوین ۱۰۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری می‌کند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: بنیاد برکت امسال در بخش‌های صنعتی و کشاورزی قزوین یک هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری می‌کند.
کد خبر: ۸۹۷۰۴۰۴
|
۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، منوچهر حبیبی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین با اعلام این خبر افزود: استان قزوین ظرفیت‌های بسیار زیادی برای سرمایه‌گذاری‌های مشترک در بخش صنعتی و کشاورزی دارد و در این راستا با مذاکره و رایزنی‌های صورت گرفته، بنیاد برکت در این حوزه مشارکت می‌کند.
حبیبی همچنین از ارایه تسهیلات توسط بنیاد برکت به طرح‌های تولیدی قزوین خبر داد و اظهار داشت: فهرست واحدهای تولیدی نیمه فعال استان و دارای مشکل در حوزه‌های صنعت و کشاورزی جمع‌بندی و به بنیاد برکت کشور ارایه شده است.
معاون اقتصادی استانداری قزوین بیان کرد: براساس توافق صورت گرفته، بنیاد برکت نیز پس از بررسی‌های لازم تا پایان ماه جاری به طرح‌های نیمه تمام استان بین یک تا 20 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت می‌کند.
حبیبی خاطرنشان کرد: این تسهیلات با نرخ کمتر از 10 درصد با مشارکت یک بانک عامل و با همراهی استانداری قزوین به طرح‌های متقاضی تعلق می‌گیرد.
بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) است که در ساخت مدارس در مناطق روستایی و محروم و همچنین راه‌اندازی طرح‌های اقتصادی در نقاط کمتر توسعه یافته فعالیت دارد.
1001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها