امام جمعه سرعین گفت:باید تریبون های آزاد در دانشگاه ها جهت شنیدن سخنان دانشجویان ایجاد شود تا این قشر فرهیخته درد دل خود را در فضای آرام بازگو کنند.
کد خبر: ۸۹۷۰۶۵۹
|
۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶

باید تریبون های آزاد برای شنیدن صدای دانشجویان و مردم ایجاد شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، صبح امروز در دیدار پاسداران، فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه سرعین با امام جمعه این شهر حجت الاسلام اصغری گفت:اگر مردم پای کار نباشند حکومتی نیز تشکیل نمی شود.

امام جمعه سرعین افزود:امام راحل سالها در تبعید بودند ولی وقتی مردم در صحنه حضور پیدا کردند و انقلاب به پیروزی رسید.

وی اظهار کرد:امام راحل و رهبر معظم انقلاب بارهای مردم را به مسئولین توصیه و سفارش کرده اند چون یکی از ارکان اصلی حکومت مردم است.

اصغری با اعلام اینکه امام راحل در هیچ مقطعی از تاریخ این کشور به فکر منافع خود نبوده و حتی در موضع‌گیری‌های خود حفظ حق و حقوق مردم را اولی‌تر از خود می‌دیده است یادآور شد؛ در چنین نظامی همه باید صادقانه در صحنه حاضر باشیم و با تجدید عهد و پیمان با شهدا و امام شهدا باید سعی کنیم در مسیر آرمانی آنها حرکت کرده و خود را خدمتگزاری بی‌منت برای مردم معرفی کنیم.

وی با اظهار تاسف از سواستفاده از اعتراض مردمی و مبدل شدن آن به آشوبگری گفت:باید تریبون های آزاد در دانشگاه ها جهت شنیدن سخنان دانشجویان که به گفته شهید بهشتی موذنین جامعه هستند ایجاد شود تا این قشر فرهیخته درد دل خود را در فضای آرام بازگو کنند.

حجت الاسلام محموداصغری با اشاره به تاکیدات قانون اساسی به عدالت اجتماعی در جامعه خواستار رسیدگی بیشتر مسؤولان به زندگی و معیشت مردم و مقابله از ایجاد فاصله طبقاتی در جامعه‌ شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار