حضور پر شور در صبح گاه اداری 9 دی ماه اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان

حماسه حضور در اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان

حضور پر شور در صبح گاه اداری 9 دی ماه اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانحماسه حضور در اداره کل آموزش و پرورش استان کرماندیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در جمع کارکنان حوزه ستادی اداره کل و ادارات عشایری، استثنایی، نواحی یک و دو آموزش و پرورش کرمان گفت: ایجاد اتحاد ملی و نهادینه کردن ارزش های اسلامی رسالت مهم آموزش و پرورش است و انقلاب اسلامی هدفش به سعادت رساندن انسان است.
کد خبر: ۸۹۷۰۷۴۴
|
۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴

به گزارش پایگاه خبری سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان،محمد محسن بیگی نیاز وجودی انسان به تعلیم و تربیت را ضروری دانست و گفت: نیاز به تعلیم و تربیت در همه جوامع احساس می شود و همه ما نیاز به تعلیم و تربیت داریم چون هر لحظه انسان در معرض گمراهی قرار می گیرد.

وی با اشاره به سخنان امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در باب بصیرت، افزود: ملاک حال فعلی افراد است و انسان هر لحظه امکان خطا و انحراف دارد.

محسن بیگی یکی از اهداف بزرگ به وجود آمدن انقلاب اسلامی را به سعادت رساندن انسان در مسیر حق طلبی و حق خواهی دانست و گفت: یکی از بزرگ ترین حرکت ها بعد از ظهور اسلام  انقلاب شکوهمند اسلامی است که سعادت نهایی انسان فلسفه اصلی آن بوده است.

وی به راه های پر فراز و نشیب انقلاب بعد از گذشت نزدیک به 39 سال از پیروزی آن اشاره کرد و افزود: یکی از اهداف انقلاب اسلامی جلوگیری از سوء استفاده ها، خود خواهی ها، ترویج تفکر عدالت طلبی، عدالت خواهی، حق طلبی و حق خواهی در آحاد بزرگ ملت ایران بود.

محسن بیگی از بین بردن اعتماد بنفس و یاس و نا امیدی در بین مردم را بزرگترین خطر برای نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: کسانی که هر روز خواسته یا ناخواسته بر طبل یاس و نا امیدی بین مردم می کوبند و چالش های بزرگ برای نظام به وجود می آورند بزرگترین خیانت را به انقلاب و خون شهدا می کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان به هجمه های دشمن در ابعاد گوناگون اشاره کرد و گفت: مرزها بسته نیست و دشمن از راه های گوناگون ملت ایران را مورد هدف قرار داده است که جنگ نرم یکی از اصلی ترین و پرخطر ترین هجمه های دشمن در برابر نسل جوان است.

وی بهترین راه ضربه زدن به نظام را عناصر نفوذی داخلی دانست و به هوشیاری همه دست اندرکاران نظام تعلیم و تربیت بر این شیطنت های دشمن تاکید کرد.

محسن بیگی اختلاف و تفرقه افکنی را از مهمترین اهداف دشمن برشمرد و خاطر نشان کرد: اتحاد ملی و دفاع از ارزش های جمهوری اسلامی یکی از مهمترین رسالت های آموزش و پرورش است که ما به عنوان متولیان آموزش و پرورش باید این رسالت مهم را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی وظیفه فرهنگیان را روشنگری و تبیین واقعیت ها برای دانش آموزان دانست و بر این امر تاکید کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: ضعف مدیریتی افراد در دوران گذشته نباید در زمان حال اساس نظام و دستاوردهای انقلاب را به چالش بکشد و لطمه زدن به پایه های نظام از طرف هیچ کس قابل قبول نیست.

وی همچنین ادامه داد: 9 دی وحدت مردم حول ولایت فقیه را در پی داشت و حضور مردم در این گونه مراسم باعث می شود پیام انقلاب به جهانیان صادر شود.

محسن بیگی مناسبت های ملی را متعلق به همه ملت دانست و افزود: این مناسبت های ملی باید عامل وحدت بین آحاد مردم و گروه های کشور شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان نداشتن بصیرت، شناخت، درک و عقلانیت را در زمان فتنه، مانع شناخت حق و باطل دانست و افزود: مسئولیت تمام ما روشنگری و پاسخگویی به شبهات دانش آموزان و تربیت نسلی پرسش گر، مطالبه گر، حق طلب و پایبند به ارزش های انقلاب و نظام است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار