خبرهای داغ:
مسئول نماینده ولی‌فقیه بسیج دانشجویی استان قزوین:

خائنین شعار ضدنظام سرمیدهند/به مطالبات حقه مردم رسیدگی شود

مسئول نماینده ولی‌فقیه بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: آن کسانی که می‌گویند قرآن و اسلام نباشد یعنی مخالف عدالت و صداقت هستند. آنهایی که این شعارها را سر می‌‎دهند خائن هستند.
کد خبر: ۸۹۷۰۸۵۷
|
۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت‌الاسلام شعبان تقی‌خانی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین در خصوص اغتشاشات اخیر کشور اظهار کرد: فتنه فضای غبارآلودی است که نمی‌شود حق و باطل را به درستی تشخیص داد.
وی افزود: اهداف فتنه گران از آغاز انقلاب تاکنون با توطئه‌های مختلفی همراه بوده است که یکی از آن بی تفاوت کردن مردم نسبت به نظام است که هنوز هم با برنامه های دیگر آن را دنبال می کنند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان تصریح کرد: هوشیاری و بصیرت در هر زمان برای شناخت فتنه و مقابله با فتنه گران مهم و ضروری است.
حجت‌الاسلام تقی‌خانی با بیان اینکه حماسه نهم دی مظهر بصیرت ،ولایتمداری، خداخواهی وپیروزی حق بر باطل است تاکید کرد: حماسه 9 دی از الطاف جلیه حق تعالی بود که به داد انقلاب رسید و انقلاب را بیمه و نظام را واکسینه کرد.
وی تبیین کرد: انقلاب ما انقلاب عادی نبود، انقلابی بود که امتی با دست خالی بر طاغوت 1500 ساله پیروز شد و متاسفانه ما هنوز متوجه تمامی ابعاد و عظمت آن نشده ایم.
این مسئول اضافه کرد: خدا در قرآن به حضرت موسی می فرماید :«مردم را بیاد ایام الله بیندازید که در این روزها نشانه‌هایی است برای کسانیکه شاکر نعمتند و صبور در راه حق می باشند.» همه ی روزها روز خداست اما روزهایی که جلوه ی خاص حق تعالی در آن است مانند پیروزی حق بر باطل، آمدن حضرت ولی عصر را ایام الله می گویند و 9 دی نیز یکی از این ایام است.
حجت‌الاسلام تقی‌خانی با توجه به اینکه بین اعتراضات و اغتشاشات مرز جدایی است و اعتراض به حق غیراز اخلاگری است گفت: در کنار اعتراضات مسالمت آمیز و به حق مردم یه عده ضدانقلاب با سوء استفاده از این اوضاع اهداف معطوف به اغتشاش را پیگیری کرده و مبادرت به آتش زدن اموال دولتی وتخریب بیت المال کردند.
وی با اشاره به اینکه برخی رسانه های معاند به بزرگنمایی اغتشاشات اخیر پرداختند یادآور شد: عملکرد این رسانه‌ها تلاش در جهت دهی به اعتراضات است چنانکه با تقطیع و سانسور خواسته‌های اصلی معترضین هدف اعتراضات را به حاکمیت و کلیت نظام متوجه می کنند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان با بیان اینکه شعارها به سمت نه قرآن،نه اسلام جانم فدای ایران پیش رفت خاطرنشان کرد: آن کسانی که از ایران دفاع و آن را حفظ کردند اهل اسلام و قرآن بوده و هستند. قرآن به ما درس استقامت، ایثار و جوانمردی داده است.
حجت‌الاسلام تقی‌خانی با تاکید بر اینکه منطق قرآن و اسلام عدالت‌خواهی است اظهار کرد: آن کسانی که می‌گویند قرآن و اسلام نباشد یعنی مخالف عدالت و صداقت هستند. آنهایی که این شعارها را سر می‌‎دهند خائن هستند.
این مسئول مطالبه‌گری را حق مسلم مردم بیان کرد و گفت: مقام معظم رهبری خود پیشرو در امر مطالبه گری بوده و در برابر مسائل و مشکلات متعدد جامعه خط شکن هستند، امام راحل نیز مطالبه گری را حق مسلم مردم بیان کرده اند اما نباید گذاشت در این آشفته بازار اقتصادی دشمن بین مردم نفوذ کرده و جریان انحرافی و فتنه راه بیاندازد.
وی با تاکید بر اینکه اهداف مسئولین باید در وهله‌ی اول خدمت به مردم و رفع مشکلات معیشتی باشد ابراز داشت: دولتمردان باید به مشکلات رسیدگی کنند تا از فشارهای اقتصادی که مردم متحمل آن هستند، کاسته شود.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان قزوین افزود: دشمن فتنه ها و توطئه های زیادی از زمان انقلاب تا به امروز طراحی و به راه انداخته است ولی ملت ایران با بصیرت و آگاهی خود این توطئه ها را خنثی کرده و اجازه نداده است دشمن به نتیجه برسد.
1005/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها