مسئول اجرائی سپاه امام رضا (ع):

اگر کسی زمان یاری رهبرش در خواب باشد از زیر لگدها و چکمه‌های دشمن بیدارخواهدشد

مسئول اجرایی سپاه امام رضا(ع) گفت: امروزه اگر کسی در موقع یاری رهبرش نباشد ، یقیناً از زیر لگدها و چکمه‌های دشمن بیدارخواهدشد.
کد خبر: ۸۹۷۱۲۱۵
|
۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار مرادی در نشست بصیرتی در جمع بسیجیان پایگاه بسیج شهید داوودی حوزه ۵ سپاه ناحیه میثم مشهد بیان داشت: امروز در برابر تمام تلاش‌های شیطانی جریان‌های ناپاک چه در خارج و چه در داخل کشور، آخرین سخن و کلام باید از منطق اسلام و نظام و مردم اعلام شود.

وی اشاره کرد: تمام اجتماع‌ها وجریان‌های سیاسی از منظر قرآن از دو حالت و جریان خارج نیست. اوّلین جریان، جریان حزب الله است و دوّمین جریان، جریان حزب شیطان که سرنوشت هر دو را قرآن برای ما مشخص کرده است.

مسئول اجرایی سپاه امام رضا(ع) افزود: طبق آیه شریفه؛ اطاعت از ولایت، اطاعت ازخدا و رسول خدا(ص) است. پس اگرکسی امروز ولایت پذیرنباشد در واقع ولایت امام زمان (عج) را قبول ندارد چون اصل ولایت فقیه، همان اصل امامت است و کسی که با اصل امامت مخالفت کرد با اصل قرآن مخالفت کرده است. پس اولین نشانۀ تشخیص حزب الله، پذیرفتن اصل ولایت فقیه است.

وی تاکید کرد: جنگ نرم را جدی بگیرید زیرا که امروزه بوسیله این امکانات و عدم فرهنگ سازی آن‌ها، دشمن درست در منزل تک تک خانه‌های هم میهنان ما حضور دارد.
 
مرادی ادامه داد: امروز دشمن نیازی نمی‌بیند که هزینه‌ای را صرف جنگ باسلاح کند چون می داند و تجربه کرده است که در این راه پیروزی ندارد لذا تمام قدرتش را صرف جنگ بدون درد سرمی‌کند.

وی در پایان گفت: امروزه اگر کسی در موقع یاری رهبرش در خواب باشد ، یقیناً از زیر لگدها و چکمه‌های دشمن بیدارخواهدشد، چون این وعده امام معصوم(ع) است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها