عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه:

قوای سه گانه باید زمینه طرح مطالبات برحق مردم را فراهم کنند

امام جمعه مراغه در خطبه های نمازجمعه این شهرستان با اشاره به حوادث و ناآرامی های اخیردر شهرهای مختلف کشور گفت: مسئولان قوای سه گانه باید زمینه طرح مطالبات برحق مردم به ویژه در زمینه مشکلات اقتصادی و معیشیتی را فراهم کنند.
کد خبر: ۸۹۷۱۴۱۴
|
۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمدتقی پورمحمدی با بیان اینکه اگر در جامعه ای نقد سازنده و قانونمند نباشد، نشاط سیاسی و اجتماعی نیز محقق نخواهد شد، افزود: انتقاد و نقد مشروع متفاوت از هرگونه آشوبگری، اغتشاش و آسیب رساندن به اموال و بیت المال عمومی کشور بوده و اینگونه اقدامات که موجب خدشه وارد آمدن به وحدت ملی باشد، محکوم بوده و با قاطعیت با آن برخورد می شود.
وی اضافه کرد: متاسفانه در روزهای اخیر عده ای فریب خورده با هدایت های خارجی به مقدسات و پرچم مقدس جمهوری اسلامی اهانت کرده و مرتکب حماقت، نادانی و عدم فهم شده و خسارات بزرگی به کشور وارد می کنند.
حجت الاسلام پورمحمدی با بیان اینکه مردم حق دارند مطالبات خود را به گوش مسئولان نظام برسانند اظهارداشت: با تخریب اموال عمومی و آسیب رساندن به زیرساخت ها و بیت المال، مشکلات موجود مرتفع نخواهد شد.
وی اضافه کرد: تخریب و آشوبگری علاوه بر خسارات سیاسی و اجتماعی، نه تنها موجب رفع مشکلات اقتصادی نشده بلکه زمینه اشتغال آفرینی و سرمایه گذاری را برای رفع دغدغه های جامعه از بین خواهد برد.
حجت الاسلام پورمحمدی ادامه داد: افرادی که اینگونه به خیابان ها آمده عده ای فریب خورده بوده اند لیکن هدایت کنندگان و افراد پشت پرده این جریانات خائن به ملت و نظام اسلامی هستند.
وی با قدردانی از تلاش نیروهای نظامی، امنیتی و انتظامی در تامین امنیت شهرها در حوادث اخیر بیان کرد: همه ما آحاد ملت ایران اسلامی حاضر هستیم با گرسنگی، تشنگی و مشکلات اقتصادی و با نثار فرزندان، جان و مال خود از جمهوری اسلامی که یادگار امام راحل، رهبری و شهدا بوده، حفاظت کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار