امام جمعه شهرستان گرمی آمریکا، صهیونیست و دولت سعودی را سه ضلع مثلث شیطانی دانست و تصریح کرد: این سه دولت کثیف و دشمنان کشور این بار ابزاری جز نشانه رفتن مطالبات حق مردم پیدا نکردند و با استفاده از همین مطالبات در پی ایجاد اغتشاشات و اقدامات خطرناک در داخل کشور هستند.
کد خبر: ۸۹۷۱۴۵۹
|
۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۳

آمریکا، صهیونیست و دولت سعودی سه ضلع مثلث شیطانی هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان‌های استان اردبیل، حجت‌الاسلام صفری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان گرمی با قدردانی از حضور وحدت‌آمیز مردم در پی محکومیت اغتشاشات اخیر در کشور در قالب راهپیمایی و تجمعات مردمی اظهار داشت: اینکه بگوییم آمریکا از دست کشور قدرتمند جمهوری اسلامی ایران خشمگین است درست گفته‌ایم و در این باره حق با آمریکا و استکبار جهانی است چرا که این دشمنان همواره در طول تاریخ از مردم غیور ایران تودهنی خورده و پاسخ دندان‌شکنی در پی هر دسیسه و توطئه‌ خبیثانه خود دریافت کرده اند که حرکت بابصیرت مردم در طی چند روز اخیر در پاسخ به استکبار و محکومیت آنها باری دیگر در جهان ابهت و هیمنه تقلبی و پوشالی آمریکا را در هم شکست.

وی با اشاره به اینکه آمریکا از نظام و قدرت انقلاب همواره هراس داشته است، افزود: در چشم دشمنان و مخالفان انقلاب و نظام که توان تحمل قدرت و افتخارآفرینی ایران را ندارند ما همواره به غول قدرتمندی تبدیل شده ‌ایم که آمریکا نیز در پی این قدرت هیچگاه ساکت ننشسته و تلاش برای تشویش اذهان عمومی ملت ایران را لحظه‌ای رها نکرده و در هر بار پاسخی دندان‌شکن را از ملت غیور ایران دریافت کرده است.

امام جمعه شهرستان گرمی آمریکا، صهیونیست و دولت سعودی را سه ضلع مثلث شیطانی دانست و تصریح کرد: این سه دولت کثیف و دشمنان کشور این بار ابزاری جز نشانه رفتن مطالبات حق مردم پیدا نکردند و با استفاده از همین مطالبات در پی ایجاد اغتشاشات و اقدامات خطرناک در داخل کشور هستند که باید بدانند حتی ذره‌ای از این کارشان بی‌پاسخ نمی ماند.

صفری بیان کرد: ایجاد فضای غبارآلود در کشور ما به این معنی است که دولت آمریکا از انقلاب ایران، از کتاب آسمانی ایران و از ملت و انسجام بین آنها هراس دارد و بدین سان در پی پیاده‌سازی توطئه‌های کثیف خود می‌باشد.

وی اظهار کرد: ما بر اساس جوهره انقلاب اسلامی که ضد ظلم و مدافع مظلوم است، همدلی خویش را با ملّت‌های تحت ستم فلسطین و دیگر کشورها اسلامی اعلام داشته و از مبارزات ضد استکباری و حق‌طلبانه همه مظلومین جهان حمایت می‌کنیم.

بصیرت مردم ایران در دشمن‌شناسی قابل تحسین است

حجت‌الاسلام دوستعلی ربانی، امام جمعه موقت شهرستان نیر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان نیر اظهار داشت: خوشبختانه امروزه بصیرت و آگاهی مل ایران در رابطه با دشمن‌شناسی به حدی افزایش یافته است که دیگر جای نگرانی برای هم‌سو شدن مردم با برخی عوامل دشمن نیست.

وی با اشاره به اینکه ناراحتی و دلخوری مردم از برخی اوضاع اقتصادی در داخل کشور بحق بوده، افزود: این مشکلات تنها زمانی قابل برطرف‌سازی است که مردم بجای ایستادن در مقابل دولت در کنار آن بوده و با براندازی تمامی توطئه‌های دشمنان به فکر راه چاره این مشکلات اقتصادی باشند.

امام جمعه شهرستان نیر تصریح کرد: اغتشاشات چند روز اخیر در کل کشور نشان از این است که آمریکا از سرمایه عظیم مردم ایران که همان انقلاب اسلامی باشد به شدت هراس داشته و به هر قیمتی در پی فروپاشی وحدت مردم و نشانه رفتن این ارزش والا است که خوشبختانه مردم در راهپیمایی‌های روزهای گذشته نشان دادند که بصیرت و آگاهی آنها در دشمن شناسی بالاست و دشمنان باید بدانند که نمی‌توانند خدشه‌ای به این نظام و انقلاب وارد آورند.

ربانی اظهار کرد: مردم هیچگاه به برخی شایعه‌پراکنی در برخی شبکه های اجتماعی گوش فرا ندهند چرا که تمامی این شایعات نقشه دشمن بوده و ریز به ریز دسیسه‌چینی شده است و نیاز است تا مردم در این باره نیز آگاهی خود را حفظ کرده و با بصیرت و هوشیاری تمامی این توطئه‌ها را خنثی سازند.

وی گفت: مسئله کنونی کشورهای یمن و فلسطین و جنایتهایی که از سوی رژیم صهیونیست و آل سعود در این کشورها انجام می‌شود به دور از انسانیت بوده و سکوت در مقابل این همه ظلم و استبداد باید معنی منطقی داشته باشد وگرنه باید با سکوت کنندگان در مقابل این ظلم به شدت برخورد شود.

تلاش استکبار برای نابودی نظام و انقلاب هرگز به واقعیت تبدیل نمی‌شود

حجت‌الاسلام امیر رشتبری، امام جمعه شهرستان خلخال در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان خلخال با قدردانی از حضور گسترده مردمی در راهپیمایی روز گذشته اظهار داشت: تلاش بی‌وقفه استکبار جهانی و در راس آن آمریکا برای نابود کردن نام نظام و انقلاب هیچگاه به نتیجه نرسیده و به واقعیت تبدیل نمی شود چرا که ملت آگاه و بصیر ایران همواره در پشت ولایت فقیه بوده و با همراهی خود هم‌پای انقلاب و نظام حرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه اغتشاشات اخیر می تواند بیدارباشی برای همه ما در داخل کشور باشد، افزود: نباید هیچگاه اجازه حاکمیت دشمنان بر مردم کشور را به آنان دهیم چرا که اگر امروزه مردم ایران به دلیل برخی مشکلات اقتصادی که بحق هم هست ناراحت بوده و نگران هستند باید توجه داشت که با تن دادن به شورش و اعتراضات علیه دولت و کشور خود کاری از پیش نمی‌رود و برای برطرف‌سازی این مشکلات باید در کنار دولت بود.

امام جمعه شهرستان خلخال تصریح کرد: بارها امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی به بصیرت و پرهیز از غفلت در برابر دشمن تاکید کرده‌اند که جای دارد مسئولان نیز از مردم غافل نشوند و با توجه به مشکلات آنان زمینه سو استفاده دشمن و فرصت طلبی عوامل بیگانه را فراهم نکنند، چرا که دود این غلت در آخر به چشم خود مسئولان می رود

رشتبری با تاکید بر اینکه پشت پرده این قضایا و صحن گردان اصلی این دشمنی با ملت ایران آمریکا است، اظهار کرد: دولت انگلیس نیز صحنه گردانی کرده و فرانسه نیز با حمایت از منافقان بستر این توطئه در کشور را خلق کردند که باید ملت ایران با هوشیاری هر چه تمام تر در پی خنثی‌سازی این توطئه‌ها باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه منافقینی که 17 هزار شهید از ما گرفته‌اند اکنون دولت فرانسه از آنان حمایت کرده و آنان را در مسیر دشمنی با ایران همراهی می‌کند، گفت: آنانی که مردم را به سوی تفرقه می‌کشانند و با حمله به مقدسات و سلب آرامش از مردم در فکر اخلال در نظم و امنیت ایران هستند به جز اضمحلال انقلاب و نظام هدف دیگری را دنبال نمی‌کنند.

ارسال نظرات