سید ساجد یعقوبی
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل:
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: جمعیت هلال احمر برخاسته از مردم بوده و در مواقعی که مردم دچار مشکل می‌شوند داوطلبان هلال احمر بدون هیچ چشمداشتی برای کمک به همنوع خود هم‌قسم می‌شوند.
کد خبر: ۸۹۷۱۷۸۸
|
۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰

جمعیت هلال احمر برخاسته از مردم است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، بهرام غیبی پیش از ظهر امروز در آئین نکوداشت خدمات داوطلبانه هلال احمر استان اردبیل اظهار داشت: جمعیت هلال احمر استان اردبیل در زلزله اخیر کرمانشاه با بهره‌گیری از جوانان و داوطلبان خود روزانه حدود 50 تن بار بارگیری و در مناطق زلزله‌زده تخلیه کرده که این موضوع نمونه بارز حس کمک به همنوع در داوطلبان جمعیت هلال احمر است.

وی بیان کرد: جمعیت هلال احمر برخاسته از مردم بوده و در مواقعی که مردم دچار مشکل می‌شوند داوطلبان هلال احمر بدون هیچ چشمداشتی برای کمک به همنوع خود هم‌قسم می‌شوند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل افزود: خوشبختانه امداد و نجات هوایی با تخصیص بالگرد در استان امکان‌پذیر شده ولی ساخت آشیانه بالگرد در اردبیل به انجام نرسیده است که با مساعدت‌های سازمان جمعیت هلال احمر و موفقت استاندار برای تامین بودجه این آشیانه عملیات اجرایی و ساخت آن در روزهای آینده آغاز می‌شود.

جمعیت هلال احمر برخاسته از مردم است 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان اردبیل نیز در این آئین اظهار کرد: جمعیت هلال احمر در جمهوری اسلامی ایران دارای همدلی و وفاق بوده که نمونه بارز این همدلی در زلزله اخیر کرمانشاه مشاهده و هلال احمر ایران به واسطه کمک‌های خود در داخل و خارج کشور در دنیا درخشیده است.

حجت‌الاسلام عبدالحمید واعظی بیان کرد: داوطلبان در میادین و مواقع بحران عاشقانه حضور پیدا کرده و هلال احمر استان اردبیل برای زلزله کرمانشاه حدود 300 میلیون تومان کمک نقدی و 2.5 میلیارد تومان کمک غیرنقدی ارسال کرد.

وی تصریح کرد: داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اردبیل در زلزله کرمانشاه با حضور در مناطق اوج انسان‌دوستی را به نمایش گذاشته و با مردم بحران‌زده همدلی و برای رفع نیازهای آن ها تلاش کردند.

ارسال نظرات