خبرهای داغ:
در وصف روشنفکران:

حاجی گیرینوف های فدایی وطن

این روزها التهابی که در کشور وجود دارد سربازان شیطان به راه انداخته اند و خواهان بازگشت پهلوی و دیگری هم خواهان بازگشت اشرف نشان های بی وطن است تا عقده خود را از ملت بگشایند.
کد خبر: ۸۹۷۳۶۱۵
|
۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹

خبرگزاری بسیج قزوین: در کنار یکی از روشنفکرها نشسته بودم که سوت بلبلی برای کوروش کبیر می زد و ما چنین بودیم و چنان شدیم اصلا ما عرب نمی پرستیم و ایرانی ها در قدیم بیمه و بازنشستگی داشتند، بانک برای اولین بار در ایران و در دوره هخامنشیان وجود داشته است، اصلا کمیته امداد وجود داشته وهیچ قدرتی نمی توانسته در برابر ایران مقاومت کند و تخت جمشید همانند سازمان ملل بوده اما الان ایران بدبخت شدهو مردم در فقر و فساد مانده اند.
اما واقعیت این است که چرا خیانت مغول و سلوکیان در تاریخ ایران برجسته نمی شود و جنگ های صلیبی را به هیچ می انگارند. همان ایران قدرتمند را علیرغم اشغال و چپاول مغول و اسکندر نتوانستند تجزیه کنند و اعراب هم نتوانستند ایران را نابود کنند چه شد که انگلیس و روسیه که توانسته بودند ایران را به نابودی و انزوا بکشانند امروز دلسوز ایران شده اند؟
انگلستان نگران چند زندانی سیاسی و نوچه خود می باشد اما بابت کشتار حاصل از قحطی 9 میلیون ایران هیچ گاه به تاریخ پاسخگو نبوده است. آنان که می گویند جانم فدای ایران لت ایران سوت و کف می زنند.وقتی در طول 8 سال تهاجم اعراب با ابرقدرت ها انقلاب ملت ایران را مورد تاخت تاز قرار دادند در کنار اعراب به عنوان ستون پنجم های خائن، جوانان این مملکت را به خاک و خون کشیدند.
از طرفی پرچم ایران را آتش می زنند بعد با شعار جانم فدای ایران را سر می دهند.افرادیکه هر گاه ایران در خطربوده بار سفر بستند و به اروپا و ینگه دنیا پیوستند تا برجسد جوانان ملت ایران تانک برانند و فقط ابراز ناراحتی کنند.
ندای کوروش کبیر سر می دهند انگار کوروش در تخت جمشید نشسته بود و با شعر وادبیات فاخر تمام دنیا را مطیع خود کرده بود دقیقا همان مذاکراتی که دنیا را علیه ایران شوراند و امروز کشور را به پرتگاه رکود و بیکاری کشانده است.
اما هرگز کوروش کبیر را بیان نمی کنند که برای جهانگشایی خود تیغ شمشیرش بیش از همه چیز کار می کرد و نامی از زرتشت در دوران هخامنشی نیامده،کوروش را ذوالقرنین می دانند چون قرآن بدان اشاره کرده پس سندیت دارد از طرفی قرآن را تکذیب می کنندو مساجد با قرآن را آتش می زنند.
اما ایران را هرگاه در خطر دیدیم مردانی از تبار جهان آرا نجات دادند و میرزا کوچک ها و رییسعلی دلواری بودند که ایران را برای چپاولگران نا امن کردند،امثال تقی زاده ها و حسن وثوق الدوله ها که گوش فلک را بنام فدایی وطن کر کردند تنها هنرشان برای ایران وطن فروشی و دریوزگی برای اجنبی بود.
امروز بر مقبر کورش شعار می دهند آزادی اندیشه با ریش و پشم نمیشه اما تصویری از کورش را با خود حمل می کنند که تا نافش ریش دارد.
ملت ایران هیچ گاه از دست این جماعت خلاص نخواهد شد بلکه همیشه حماقت این افراد دامن ملت را خواهد کرد.
1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها