همه ما باید خدمتگزار خانواده‌های شهدا و ایثارگران باشیم

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه همه ما باید خدمت گزار خانواده‌های شهدا و ایثارگران باشیم تشریح کرد: جامعه ایثارگری ارباب ما بوده و ما نوکر آنان هستیم.
کد خبر: ۸۹۷۳۶۲۲
|
۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام حسین معصومی در دهمین سفر شهرستانی خود به درگز، با حضور در مزار شهدای شهرستان به تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا و امام راحل پرداخت.

وی در دیدار با پرسنل اداره بنیاد شهید درگز تصریح کرد: اگر پرسنل بنیاد با قانون خدمات رسانی به ایثارگران آشنایی داشته باشند می‌توانند به راحتی خانواده معظم شهدا و ایثارگران را برای حل مشکلات راهنمایی کنند.

مدیر کل بنیاد شهید استان خراسان رضوی در جمع پرسنل بنیاد این شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: مناسب سازی، ساخت و بهسازی گلزار‌ها باید در کمیته برنامه ریزی شهرستان تصویب و با سرعت بیشتری انجام شود.

حجت الاسلام معصومی با بیان اینکه همه ما باید خدمتگزار خانواده‌های شهدا و ایثارگران باشیم تشریح کرد: جامعه ایثارگری ارباب ما بوده و ما نوکر آنان هستیم.

وی در خطاب به همکاران خود عنوان کرد: بخشی از وقت خود را به مطالعه قوانین و دستورالعمل‌های ایثارگران اختصاص دهید تا بتوانید به صورت شفاف به جامعه ایثارگری کمک و راهنمایی کرده و مانع سردرگمی ایثارگران در ادارات شوید.

مدیر کل بنیاد شهید خراسان رضوی در همین راستا خاطر نشان کرد: به خواسته‌ها و نیاز‌های ایثارگران توجه کنید و تا هر جایی که قانون اجازه میدهد به آن‌ها جامه عمل بپوشانید.

حجت الاسلام معصومی تبیین کرد: تکریم ایثارگران باید در عمل، گفتار و رفتار پرسنل بنیاد دیده شود و طرح سپاس از این بزرگواران به صورت مستمر با همکاری سایر دستگاه‌ها صورت پذیرد.

وی به رفع مشکلات جامعه ایثارگران تاکید کرد و گفت: ایثارگر نباید به خاطر انجام یک کار کوچک و یا تحویل نامه‌های اداری به مشهد بیاید، زیرا بسیاری از جانبازان و والدین شهدا با مشکلات جسمی و کهولت سن مواجه هستند و رفت و آمد برای این عزیزان بسیار مشکل خواهد بود.

حجت الاسلام معصومی شب گذشته با حضور در بین خانواده معظم شهدا و ایثارگران هشت سال جنگ تحمیلی تشریح کرد: خانواده شهدا و ایثارگران نسبت به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه در بین نسل جوان مسئول هستند.

این مسئول خاطر نشان کرد: جانبازان امروز عهده دار انتقال ارزش و آرمان‌های شهدا و امام راحل در جامعه هستند و در بصیرت افزایی جوانان نقش بسزایی دارند.

وی خطاب به خانواده شهید جابلی گفت: یقین داشته باشید ایثارگری شما به درگاه حق محفوظ است و فداکاری و مقاومت شما در برابر مشکلات کمتر از شهدا نیست.

مدیر کل بنیاد شهید خراسان رضوی در همین راستا افزود: تمامی برنامه‌ها با نام و خاطره شهدا در ایران اسلامی برگزار می‌شود تا رشادت‌ها و دلاوری‌های آنان در جامعه زنده بماند.

این دیدار که با حضور مشاور استاندار خراسان رضوی در امور ایثارگران، معاونت اداری مالی و پشتیبانی، روسای حراست و دفتر مدیر کل بنیاد خراسان رضوی، فرماندار شهرستان، فرماندهی و مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه درگز و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران درگز برگزار شد، با اهدا لوح سپاس از خانواده شهید جابلی و جانباز سرافراز توحید غلامی تجلیل به عمل آمد.

خاطر نشان می‌شود شهرستان درگز ۳۶۵ شهید، ۶۶۴ جانباز و ۳۵ آزاده تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها