امام جمعه مشگین‌شهر گفت: ملت ایران نباید از دشمنان اسلام غافل شوند و مسئولان نیز نباید از مطالبات عمومی مردم غافل شوند بلکه لازم است مسئولان امر مطالبات مردمی را پیگیری و به آنان پاسخ دهند.
کد خبر: ۸۹۷۴۰۲۶
|
۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲

مسئولان نیز نباید از مطالبات عمومی مردم غافل شوند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام رضا باوقار امام جمعه مشگین‌شهر در خطبه‌های نماز جمعه  با اشاره به دیدار مردم قم با مقام معظم رهبری گفت: رهبری انقلاب اسلامی در این دیدار حرکت مردمی ملت ایران در مقابل فتنه‌گران را تحسین کرده و ابعاد توطعه‌های دشمنان را تشریح کرد.

 وی افزود: ملت ایران نباید از دشمنان اسلام غافل شوند و مسئولان نیز نباید از مطالبات عمومی مردم غافل شوند بلکه لازم است مسئولان امر مطالبات مردمی را پیگیری و به آنان پاسخ دهند.

 وی خاطر نشان کرد: افرادی که در داخل نظام خیال رابطه با آمریکا دارند باید بدانند ایران محکم و استوار ایستادگی کرده و با صبر و شکیبایی مشکلات پیش رو را پشت سر خواهد گذاشت و در جریانات اخیر نیز مشکلات معیشتی مردم بهانه‌ای شد تا اصل نظام اسلامی را نشانه روند اما ملت ایران همچون سدی بزرگ در مقابل فتنه‌گران ایستادگی کرده و اجازه نمی‌دهد دشمنان اسلام در این کشور به اهداف شوم خود دست یابند.

 امام جمعه مشگین‌شهر گفت: دشمن برای ایجاد فتنه اخیر میلیاردها دلار هزینه کرده و سال‌ها برای شبکه سازی و مزدور پروری زمان صرف کرده بود تا این توطعه را در داخل کشور پیاده کند و از طریق شبکه‌های اجتماعی افکار عمومی را منحرف می‌کدند تا از داخل بر این نظام ضربه بزنند.

 حجت الاسلام باوقار در سخنانی دیگر با اشاره به 26 دی ماه سالروز فرار شاه از ایران گفت: فرار شاه در 26 دی ماه اولین پیروزی ایران بود چرا که در آن زمان ایران زیر نظر آمریکا بود و تمامی سران این کشور از آمریکا دستور می‌گرفتند.

ارسال نظرات