امام جمعه آبدانان گفت: مسئولین و روسای قوای سه گانه عاجزانه استدعا داریم به مردم که ولی نعمتان این نظام هستند خدمت صادقانه انجام دهند.
کد خبر: ۸۹۷۴۰۶۴
|
۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۹

به گزارش آبدانان خبر به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت السلام"حسین حاجیلری"امام جمعه آبدانان در خطبه های این هفته نماز جمعه آبدانان اظهار داشت:تقوی باعث گشایش در کارها و تشخیص حق از باطل بویژه خارج شدن از فتنه ها و سیاهی ها فردی و اجتماعی می شود.

وی با بیان اینکه بعضی تربیون ها از جمله تربیون نماز جمعه را مضر دانسته اند ، افزود:تربیون نماز جمعه دو رسالت مهم طرح مشکلات مردم و دفاع از مردم و حمایت از مسئولین را برعهده دارد و تریبونی که خنثی باشد و این رسالت را انجام ندهد نبودش بهتر از بودنش هست.

خطیب جمعه آبدانان تصریح کرد:نماز جمعه قائم به فرد نیست بلکه قائم به ذات هست که وجود پیامبر اکرم (ص) آن را ترسیم کرده و مربوط به اول اسلام می باشد فقط در دوران انقلاب اسلامی به شکوفایی رسیده است.

.وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که مسئولین در حال انجام کار هستند و بی تفاوت نیستند، اضافه کرد:هوشیاری مردم و مهار فتنه دو اثر مهم حضور مردم و تضمینی انقلاب اسلامی است و اگر حضور مردم نباشد فتنه ها دفع نمی شوند و تداوم انقلاب اسلامی حاصل نمی شود.
حاجیلری مسئولین را خدمتگزار مردم دانست و  تاکید داشت: از مسئولین و روسای قوای سه گانه عاجزانه استدعا داریم به مردم که ولی نعمتان این نظام هستن خدمت صادقانه انجام دهند.

امام جمعه آبدانان به مثلث شوم فتنه اشاره و افزود: مثلث شوم آمریکا، انگلیس و اسرائیل و از سوی دیگر سلطنت‌طلب‌ها، منافقان و دول عربی  با برنامه‌ریزی قبلی این فتنه ناکام را مدیریت کردند.
وی در ادامه  با بیان اینکه عده ای هنوز در داشتن دشمن متوهم هستند و نمی پذیرند دشمن داریم،افزود:چگونه در زندگی  شخصی می پذیریم دشمنانی وجود دارند اما کشوری با این عظمت و شکوه دشمن ندارد.

حاجیلری با اشاره به اینکه دشمن وجود دارد ، اظهار داشت :باید از دشمن نترسید و با اعمال برنامه محکم و برنامه ریزی شده در برابر دشمن ایستادگی کرد .
خطیب جمعه آبدانان سیاست امام و رهبری انقلاب را همیشه تکریم و اکرام نظر جمع دانست و بیان داشت:مقام معظم رهبری در دوران زعامت خود از هر رئیس جمهوری با هر نگاه سیاسی حمایت کرده و می کند منتها این حمایت دایرالمدار خدمت است.

وی با بیان اینکه بعضی ها در تحلیل های خود فرد محور هستند افزود:تحلیل بر اساس فرد محوری باعث ایجاد خطا می شود و تحلیل ها باید شاخص باشد و اندیشه ها و تفکرات باید در چهار چوب نظام و بنیانی حاصل شوند.

 

ارسال نظرات