امام جمعه درگز:

کینه‌ورزی دشمنان موجب نشود مسئولان از ضعف‌های خودشان غافل شوند

 امام جمعه درگز با اشاره به توطئه دشمنان برای سوء استفاده از مطالبات حق مردم خاطر نشان کرد: کینه ورزی دشمنان موجب نشود مسئولان از ضعف‌های خودشان و از مشکلات مردم به ویژه طبقات ضعیف جامعه غافل شوند.
کد خبر: ۸۹۷۴۲۷۰
|
۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷
 به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت‌الاسلام محمدحسین ایروانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه که در مصلای الغدیر برگزار شد، ضمن سفارش نمازگزاران به تقوا و عبادت الهی، تصریح کرد: جدایی از تقوا باعث می‌شود انسان گرفتار شهوت‌ها و هوای نفس شود.
 
وی افزود: همانگونه که پوشیدن لباس تقوا به انسان عزت می‌بخشد، دوری از تقوا هم انسان را به وادی ذلالت و گمراهی سوق می‌دهد.
 
امام جمعه درگز در ادامه با اشاره به سخنی از امیرالمومنین علی (ع) در مورد مهمترین فاکتور هجرت اعتقادی تشریح کرد: نمی‌شود کسی به لحاظ فکری و اعقتادی مهاجر الی الله باشد مگر اینکه امام زمان خود را بشناسد و عدم معرفت نسبت به امام زمان مساوی است با مرگ جاهلیت.
 
حجت الاسلام ایروانی عنوان کرد: مقام معظم رهبری در دیدار اخیری که با مردم قم داشتند از سه جهت نقشه راه را تبیین کردند که اولین جهت آن تقدیر و سپاس از ملت غیور و انقلابی ایران بود که با همه سختی‌ها و مشکلات معیشتی، پشتیبان ولایت و حامی نظام انقلاب بودند.
 
وی اظهار کرد: این ملت عزیز بار‌ها و بار‌ها در هجمه‌ها و فتنه‌های داخلی و خارجی ثابت کردند اگر مشکلی در کشور وجود دارد باید در داخل کشور و به روش مسالمت آمیز حل شود.
 
امام جمعه درگز با اشاره به توطئه دشمنان برای سوء استفاده از مطالبات حق مردم خاطر نشان کرد: کینه ورزی دشمنان موجب نشود مسئولان از ضعف‌های خودشان و از مشکلات مردم به ویژه طبقات ضعیف جامعه غافل شوند چرا که دشمن با وجود شکست‌های فراوانی که در منطقه خورده است هیچ گاه دست از توطئه بر نمی‌دارد.
 
حجت الاسلام ایروانی تبیین کرد: عده‌ای که هنوز چشم امید به امریکا امید دارند بدانند که این نظام الهی محکم ایستاده و با همت جهادی ملت و مسئولان نظام، از این ضعف‌ها عبور خواهد کرد.
 
وی در خطاب به مسئولان فعلی آمریکا که افرادی ساده لوح هستند تاکید کرد: دشمنان نظام آگاه باشند هر جا پای خودشان را کج بگذارند و یا فتنه گری را تکرار کنند باز هم از این ملت غیور تو دهنی خواهند خورد.
 
امام جمعه درگز در پایان تصریح کرد: اگر مسئولان این نظام اقتصاد مقاومتی را باور داشته و با حمایت از صنعت و کشاورزی داخل به فکر حل مشکلات مردم و بیکاری جوانان باشند، دشمنان این کشور به ویژه آمریکا و رژیم منفور آل سعود نمی‌توانند از مشکلات اقتصادی سوء استفاده کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها