فرمانده سپاه ناحیه عشایری اصلاندوز گفت: با برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های انجام یافته سیزدهمین یادواره ۱۶۸ شهید والامقام بسیج عشایری استان اردبیل امسال باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۷۴۶۰۹
|
۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۹

سیزدهمین یادواره ۱۶۸ شهید والامقام بسیج عشایری استان اردبیل برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ حسین حسین زاده در جلسه تعامل و هماهنگی برگزاری یادواره ۱۶۸ شهید والامقام بسیج عشایری استان اردبیل تصریح کرد:با برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های انجام یافته یادواره 168 شهید والامقام بسیج عشایری استان اردبیل امسال باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود که نیاز است برنامه‌ریزی‌های لازم در ارتباط با برگزاری مراسم به صورت باشکوه و منظم مبنای کار قرار گیرد.

وی گفت:این مراسم با سخنرانی آیت الله سیدحسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و با مداحی محمدباقر منصوری مداح اهل بیت عصمت و طهارت(ع) ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 27 دی ماه این هفته در سالن 9 دی سپاه ناحیه عشایری اصلاندوز برگزار می شود.

فرمانده سپاه ناحیه عشایری با بیان اینکه همدلی و همکاری مسئولین شهری و استانی باعث برگزاری هرچه با شکوهتر یادواره شهدای بسیج عشایری خواهد شد افزود: ارزش‌گذاری به مقام شامخ شهدا وظیفه و اولویت تک تک ماست و نیاز است با توجه به مرزی بودن منطقه نسبت به یادواره‌های شهدا اهتمام ویژه‌ای انجام شود تا بتوانیم به وظیفه خود در قبال پاسداشت و نگهداری ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی عمل کنیم.

حجت الاسلام اسدزاده امام جمعه اصلاندوز و سید عباس مینایی بخشدار اصلاندوز در سخنان جداگانه ای بااشاره به ضرورت حضور پرشکوه کلیه آحاد مختلف مردم و عشایر در مراسم یادواره شهدای بسیج عشایری استان اردبیل از مسئولان ادارات و ارگانها خواستند در این امر بسیار مهم و معنوی نهایت همکاری را با ستاد برگزاری این یادواره داشته باشند.

در ادامه این جلسه رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران انقلاب اسلامی شهرستان پارس آباد و هریک از مسئولین نظرات و پیشنهادات خود را برای برگزاری باشکوهتر این یادواره ارائه دادند و آمادگی خود را برای همکاری و حضور اعلام کردند.

ارسال نظرات