معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان تأکید کرد

لزوم اطلاع‌رسانی خدمات دولت به مردم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با بیان اینکه خدمات بسیار خوبی طی سال‌های گذشته در کشور صورت گرفته اما در زمینه اطلاع رسانی و بیان خدمات دولت خلاء وجود دارد، گفت: می‌طلبد مردم هر چه بیشتر در جریان این خدمات قرار گیرند.
کد خبر: ۸۹۷۵۹۳۲
|
۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۸

لزوم اطلاع‌رسانی خدمات دولت به مردمبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سیدسعید شاهرخی در دیدار با امام جمعه ملایر بیان کرد: خدمات بسیار خوبی طی سال‌های گذشته در کشور صورت گرفته اما در زمینه اطلاع رسانی و بیان خدمات دولت خلاء وجود دارد.

وی با بیان اینکه خدمات بسیار ارزنده ای در 40 سال گذشته در نظام جمهوری اسلامی ارائه شده است، افزود: دولت تدبیر و امید در شرایط بسیار سختی کار خود را آغاز کرد و با تلاش‌های صورت گرفته امروز شاهد تورم 42 درصدی نیستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان ادامه داد: این بدان معنا نیست که گرانی و مشکلات متوقف شده است بلکه نشان می‌دهد گام‌های مهمی در زمینه کاهش تورم، ایجاد اشتغال و سایر اقدامات انجام شده است و می‌طلبد مردم هر چه بیشتر در جریان این خدمات قرار گیرند.

وی بیان کرد: اگرچه برخی نارسایی‌ها در استان وجود دارد اما طی چهار سال گذشته 600 کارگاه تعطیل در سطح استان همدان احیا شد و تلاش شده کارگاه های موجود نیز حفظ شوند.

شاهرخی با تقدیر از تلاش‌ها و زحمات و نگاه مثبت امام جمعه ملایر از ایشان خواست با تاثیرگذاری بالا و انتقال دیدگاه‌های رهبر معظم انقلاب و نماینده ولی فقیه در استان همدان، یاریگر مدیران و مسئولان در حل مسائل و مشکلات باشید.

وی از مجموعه مدیران ملایر درخواست کرد: اطلاعات را به روز در اختیار امام جمعه شهر قرار دهند چراکه این ارتباط نزدیک و صمیمی می تواند بسیاری از مشکلات را حل کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: اصالت، فرهنگ و ویژگی‌های بارز مردم ملایر راه را برای کار و تلاش هموار کرده و این خصوصیات و اینکه مردم ملایر از نظر فرهنگی سرآمد هستند، سزاوار همه نوع خدمات صادقانه هستند.

امام جمعه ملایر نیز با اشاره برخی ناآرامی های اخیر گفت: مردم ملایر همان هایی هستند که در راهپیمایی پرشور در محکومیت ناآرامی ها شرکت کردند.

حجت الاسلام محمدباقر برقراری با تاکید بر اینکه مسائل اخیر باید بدون خب و بغض و جهت گیری تحلیل و مورد بررسی قرار گیرد، افزود: گرانی همیشه بوده اما باید مدیریت شود و شیب ملایمی داشته باشد تا مردم اذیت نشوند و عده ای هم در این میان نتوانند فرصت طلبی و سودجویی کنند.

وی مشکل عمده کنونی کشور را اشتغال، مسکن و ازدواج جوانان برشمرد و بیان کرد: پرداخت وام های اشتغال و ازدواج برای جوانان باید تسهیل شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات