سید ساجد یعقوبی
رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های اردبیل:
رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل، انتظار می‌رود تا تمامی دانشگاه‌های استان برای برگزاری برنامه‌های گرامیداشت ایام دهه فجر در اردبیل آمادگی لازم را داشته باشند تا شاهد برگزاری برنامه‌هایی کیفی و مناسب باشیم.
کد خبر: ۸۹۷۶۰۲۷
|
۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹

دانشگاه ها برای برگزاری برنامه های دهه فجر بسیج شوند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،  کمیته دانشجویی ستاد بزرگداشت دهه فجر استان اردبیل با حضور اعضای کمیته و مسئولان دانشگاه‌های استان در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار و برنامه‌های بزرگداشت این ایام اعلام شد.

دانشگاه ها برای برگزاری برنامه های دهه فجر بسیج شوند

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل در این جلسه اظهار داشت: انتظار می‌رود تا تمامی دانشگاه‌های استان برای برگزاری برنامه‌های گرامیداشت ایام دهه فجر در اردبیل آمادگی لازم را داشته باشند تا شاهد برگزاری برنامه‌هایی کیفی و مناسب باشیم.

حجت‌الاسلام عبدالله حسنی با بیان اینکه در حال حاضر نیازمند شناخت انقلاب و خودشناسی هستیم، گفت: باید اقدامات فرهنگی و اطلاع‌رسانی لازم انجام شود تا به ویژه جوانان و دانشجویان با فضای انقلاب آشنایی لازم و کافی را به دست آورده و در راستای صیانت از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب گام بردارند.

وی بیان کرد: امروز در حالی که 40 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می‌گذرد اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران در دنیا بی‌نظیر است و این اقتدار و صلابت نظام را مدیون خون شهدای والامقام و ایثارگرانی هستیم که در راه اعتلای نظام ایثارگری‌های بسیاری کردند.

حسنی تصریح کرد: وحدت و ولایتمداری مردمی و درایت‌های مقام معظم رهبری روز به روز اقتدار کشور را در عرصه‌های بین‌المللی دوچندان می‌کند و همین امر سبب شده تا دشمنان در تمامی فتنه‌ها و توطئه‌هایی که علیه نظام جمهوری اسلامی ایران برپا می‌کنند شکست بخورند.

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل با تاکید بر حضور پررنگ و گسترده دانشگاهیان در برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر افزود: انتظار می‌رود برگزاری برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر در سطح دانشگاه‌ها به شکلی کیفی برگزار شود و شاهد حضور پرشور دانشجویان و دانشگاهیان در این برنامه‌ها باشیم.

وی حضور گسترده دانشگاهیان در راهپیمایی 22 بهمن را ضروری دانست و تصریح کرد: روز 22 بهمن روز اعلام حمایت و پشتیبانی از نظام و رهبری بوده و دشمنان در این روز به خوبی می‌فهمند که هیچ توطئه‌های و فتنه‌ای نمی‌تواند در برابر موج خروشان ملت ایران ایستادگی کند که در این صحنه دانشگیاهیان باید حضوری پررنگ داشته باشند.

اساتید برکات و دستاوردهای انقلاب را به دانشجویان روشنگری کنند

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی نیز در این جلسه با تاکید بر تلاش بر حفظ دستاوردهای انقلاب اظهار کرد: این یک وظیفه و رسالتی بوده که بر دوش تمامی مسئولان و مردم است و باید تلاش کنیم تا با حرکت در مسیر آرمان‌های انقلاب زمینه‌ساز تعالی و توسعه هر چه بیشتر نظام و حفظ و ارتقای دستاوردهای آن باشیم.

گودرز صادقی با بیان اینکه همه ما در خدمت انقلاب هستیم، بیان کرد: انتظار می‌رود اساتید دانشگاه‌های استان به ویژه در ایام‌الله دهه فجر در کلاس‌ها در مورد برکات ودستاوردهای انقلاب به دانشجویان روشنگری کرده و آرمان ها و ارزش‌های انقلاب را در بین آنها نهادینه کنند.

وی دانشجویان امروز را مدیران و آینده‌سازان فردا معرفی کرد و افزود: برنامه‌های گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر در سطح دانشگاه‌ها باید به نحوی باشد که شرایط و وضعیت کشور پیش از انقلاب برای دانشجویان و جوانان تبیین و تشریح شده و دستاوردهای بعد از انقلاب روشنگری شود.

رئیس کمیته دانشجویی ستاد بزرگداشت دهه فجر استان اردبیل با مقایسه وضعیت کشور در قبل و بعد از انقلاب تصریح کرد: ما باید از وضعیت قبل از انقلاب کشور درس بگیریم و قدردان خدمات و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.

صادقی عمران و آبادانی، آزادی بیان، توسعه اقتصادی و اجرای بسیاری از پروژه‌ها در راستای پیشرفت کشور را از دستاردهای انقلاب اسلامی دانست و گفت: در برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر باید از سخنرانان متفکر و باانصاف استفاده شود تا به روشنی دستاوردهای انقلاب را به دانشجویان و دانشگاهیان روشنگری و تبیین کنند.

ما هر چه داریم به برکت پیروزی شکوهمند جمهوری اسلامی ایران فراهم شده

رئیس شورای هماهنگی فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های استان اردبیل نیز در این جلسه با اشاره به برنامه‌های دانشگاه‌های اردبیل در گرامیداشت دهه فجر اظهار کرد: در زمینه اجرای برنامه‌ها و چگونگی اجرای آنها جمع‌بندی لازم انجام شده است تا بتوانیم با هماهنگی‌های لازم شاهد برگزاری برنامه‌های کیفی و مناسب در این ایام باشیم.

عباس فنی‌اصل با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه‌ها برای برگزاری برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر گفت: ما هر چه داریم به برکت پیروزی شکوهمند جمهوری اسلامی ایران فراهم شده و اکنون همگی وظیفه داریم تا در زمینه شناساندن ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب به نسل آینده رسالت خود را به جا آوریم.

وی افزود: باید در این ایام دانشگاه‌هایی که در زمینه فضای سایبری و مجازی دارای توانمندی و رشته تحصیلی هستند، نشست‌های در راستای اطلاع‌رسانی، آگاهسازی و روشنگری در مورد انقلاب اسلامی و دستاوردهای مختلف آن برای دانشجویان و مردم برگزار کنند.

رئیس شورای هماهنگی فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های استان اردبیل با اشاره به تقارن ایام فاطمیه با دهه فجر بیان کرد: باید در برگزاری برنامه‌های دهه فجر حرمت ایام فاطمیه حفظ شده و این ایام مد نظر باشد که انتظار می‌رود مسئولان برگزاری برنامه‌های دهه فجر به این امر توجه جدی داشته باشند.

ارسال نظرات