امام جمعه فریمان:

مسئولین باید فضای تلگرام را مدیریت کنند

امام جمعه فریمان با بیان اینکه در حدود هشت هزار کانال تلگرامی با محتوای مجرمانه که درخواست مسدودسازی از طرف قوه قضائیه صادر شده، ولی متاسفانه از سوی برخی از دولتمردان هنوز مسدود نشده است، تاکید کرد: مسئولین وظیفه دارند که فضای تلگرام را مدیریت کنند.
کد خبر: ۸۹۷۶۷۸۶
|
۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام محمد حسین ایزدی  در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در فریمان با بیان اینکه آلودگی هوا یکی از عواملی خطرناک برای سلامتی انسان است، گفت: به فرموده مقام معظم رهبری فرهنگ نیز همانند هوای پاکی است که انسان‌ها تنفس می‌کنند و اگر هوا آلوده باشد روح انسان هم دچار مشکل می‌شود.

وی افزود: امروز بدانیم دشمن با عنوان جنگ نرم وارد شده است که هوشیاری همه ما را می‌طلبد و اعتقادات ما، ارزش‌های این ملت و سلامت جسمی و روحی جوانان مارا به وسیله ابزار‌های فرهنگی مورد هدف قرار داده است.

وی افزود: دشمن به وسیله دروغ، شایعه پراکنی، نفوذ به خصوص در فضا‌های مجازی وارد شده که همه ما باید هوشیار باشیم، چرا که فرهنگ مارا هدف قرار داده اند به گونه‌ای که تلاششان عادی سازی روابط بین زن و مرد، نادیده گرفتن احکام شرعی بین محرم و نامحرم و ترویج بی بند و باری و دوستی‌های خیابانی است و متاسفانه در برخی شهر‌ها نتیجه آن را شاهد هستیم.

وی افزود: در حدود هشت هزار کانال تلگرامی با محتوای مجرمانه که حتی درخواست مسدود سازی از طرف قوه قضائیه صادر شده، ولی متاسفانه از سوی برخی از دولتمردان هنوز مسدود نشده است، در حالی که فعالیت این شبکه‌های غیر مجاز و کانال‌های تلگرامی که معمولا سرور‌های این‌ها در اختیار ما نیست، یعنی یا در آمریکاست یا در انگلیس، یا در سایر کشور‌ها است.

حجت الاسلام ایزدی گفت:متاسفانه آزادی که در کشور اسلامی ما است در برخی از کشور‌های غربی نیست، به طوری که در اسرائیل ۹۷ درصد کانال‌ها یشان فیلتر شده است و در آمریکا اگر کودکان زیر ۱۳ سال وارد این گونه فضا‌ها شوند، می‌گوند آن پدر و مادر صلاحیت مدیریت آن فرزند رانداشته اند، لذاهمه ما باید به فکر باشیم.

وی در پایان گفت: قطعا مسئولین وظیفه دارند که فضای تلگرام را مدیریت کنند و از سوی دیگر پدران، مادران، مسئولین فرهنگی وهمه ما باید در این راستا تلاش کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها