سید ساجد یعقوبی
مدیرعامل شرکت تعاونی روستایی پرچین:
مدیرعامل شرکت تعاونی روستایی پرچین گفت: در دهه فجر سال‌جاری جشن خرید گندم در مرکز خرید شرکت تعاونی روستایی پرچین گرمی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۷۷۳۵۰
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵

جشن خرید گندم در پرچین گرمی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از از اردبیل، کریم عظیمی، صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فران اردبیل اظهار کرد: مرکز خرید گندم پرچین بخش موران در سطح شهرستان به لحاظ شرایط و خرید بدون کسری در رتبه نخست قرار گرفته و جشن خرید گندم در این مرکز انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه این شرکت 1 هزار و 300 نفر عضو دارد، افزود: حوزه فعالیت تعاونی روستایی پرچین عمدتا در بخش کشاورزی و توزیع نهاده‌های کشاورزی و همچنین توزیع فرآورده‌های نفتی از طریق 10 شعبه فعال این شرکت در بخش موران است.

مدیرعامل شرکت تعاونی روستایی پرچین از توزیع ماهانه سبوس توسط این شرکت به اعضاء خبر داد و تصریح کرد: هر سال نسبت به خرید گندم با همکاری دستگاه‌های مرتبط اقدام می‌کند و از طریق 10 شعبه در نقاط مختلف نیازهای عمومی مردم به فرآورده‌های نفتی را فراهم می کند.

وی به مشکلات موجود این شرکت اشاره کرد و افزود: دستگاه‌های دولتی تاکنون نسبت به پرداخت طلب این شرکت اقدام نکرده و هر وقت این موضوع را پیگیری می‌کنیم، موضوع را اختصاص نیافتن اعتبار از سوی استان عنوان می‌کنند.

عظیمی گفت: مسؤولان اگر می‌خواهند فعالیت شرکت‌های تعاونی روستایی افزایش یابد، تنها ارائه کلمات کلیشه‌ای امکان پذیر نبوده و باید نسبت به پرداخت به موقع مطالبات اقدام کنند تا در شرایط سخت مالی با بدهی‌های مختلف قرار نگیرند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شرکت تعاونی روستایی پرچین یکی از شرکت‌های تعاونی مهم در شهرستان گرمی مغان، است که فعالیت خود را از سال 1342 در بخش موران از توابع این شهرستان آغاز کرده است و تا سال‌های گذشته این شرکت به دلیل بی توجهی اعضاء و دستگاه‌های ذیربط در آستانه انحلال قرار داشت که با همت و تلاش اکنون وضعیت رو به بهبودی دارد.

ارسال نظرات