خبرهای داغ:
استاد دانشگاه‌های قزوین گفت:

امروز یک جو آگاهی و امیدبخش در سراسر جهان وجود دارد

استاد دانشگاه‌های قزوین اذعان کرد: جنبش‌های آزادی‌خواهانه سبب سازماندهی میلیون‌ها نفر از مسلمانان و همراهی بسیاری از اهل تسنن و حتی افراد غیرمسلمان در خارج از مرزهای نیجریه گردید که این موضوع بسیار امیدبخش است.
کد خبر: ۸۹۷۷۴۹۸
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴

رستم قنبرلو استاد دانشگاه‌های استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون جنبش‌های اسلامی و آزادسازی شیخ زکزاکی اظهار کرد: با توجه به وضعیت امروز جهان و جنبش‌های اسلامی صورت گرفته یقینا آینده جنبش‌ها روشن خواهد بود.
وی با اشاره به ضرب‌المثل " عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد " تصریح کرد: اقدامات ناعاقلانه ترامپ و توهین‌های بی‌شمارش به دیگر کشورها سبب مخالفت تعداد زیادی از افراد با جریان استکبار گردید.
این کارشناس ادامه داد: اقدامات نابخردانه ترامپ تاثیر به سزایی را در شتاب و توسعه بیشتر جنبش‌های آزادی‌خواهانه و مخالفت با جریان‌های استکباری داشته و همچون کاتالیزگری قوی عمل کرده است.
قنبرلو با اشاره به این‌که امروز سازمان‌ها و نهضت‌های بزرگی از جنبش‌های اسلامی حمایت کرده و با آن همراه شده‌اند، تشریح کرد: جنبش‌های آزادی‌خواهانه سبب سازماندهی میلیون‌ها نفر از مسلمانان و همراهی بسیاری از اهل تسنن و حتی افراد غیرمسلمان در خارج از مرزهای نیجریه گردید که این موضوع بسیار امیدبخش است.
وی ناآرامی‌های امروز را فتنه‌های آخرالزمان دانسته و با اشاره به روایتی تبیین کرد: ما باید آگاهانه و بدون هیچ گونه نگرانی از فتنه‌های آخرالزمان در صحنه حضور داشته باشیم چراکه فتنه‌های اخیر سبب پرده‌برداری از اقدامات منحوس باطل و آشکارشدن چهره حق برای همگان می‌شود.
این کارشناس با اشاره به اهمیت توکل و ایمان به خداوند خاطرنشان کرد: خداوند همواره یاریگر بندگان خود بوده و اقدامات و کم‌عقلی های رئیس‌جمهور آمریکا را می‌توان امدادی از جانب خداوند دانست هرچند که ما نیز باید هوشیار بوده و تحلیل‌ها و برنامه‌هایی دقیق را در این حوزه داشته باشیم.
قنبرلو در خاتمه عدم حمایت جنبش‌های اسلامی از طریق رسانه را اصلی‌ترین کمبود این جنبش‌ها دانست و متذکر شد: امروز رسانه‌ها در اختیار نیروهای صهیونیستی است لذا پیام‌های این جنبش‌های آزادی خواهانه به درستی به مردم انتقال نیافته و باید برای روشنگری و آگاه‌سازی در این زمینه همه تلاش‌ها صورت گیرد.
1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها