خبرهای داغ:
تا پایان سال جاری؛

60 نیسان به مددجویان واگذار می شود

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین با مدیرکل تأمین اجتماعی استان دیدار و در خصوص همکاری برای ارائه خدمات الکترونیک بیمه مددجویان به تبادل نظر پرداختند.
کد خبر: ۸۹۷۷۹۴۱
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین؛ مجید مومنی، مدیرکل کمیته امداد استان قزوین در این دیدار اشتغال را کلید حل بسیاری از مشکلات مددجویان دانست و بیان کرد: خانواده مددجو درآمدی ندارد و به واسطه همین امر نیازمند کمک دیگران است.
وی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز بر همین اساس اشتغال زایی را محور برنامه های خدماتی خویش قرار داده است تا استقلال معیشتی برای مددجویان فراهم شود.
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین افزود: یکی از برنامه های کمیته امداد برای اشتغال زایی واگذاری خودرو حمل بار است که تاکنون 30 نیسان برای اشتغال زایی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین واگذار شده که تا پایان سال جاری 30 نیسان دیگر واگذار خواهد و تعداد واگذاری ها به 60 مددجو می رسد.
وی عنوان کرد: اشتغال زایی مددجویان به توانمندسازی آنها منجر می شود از این رو وقتی سرپرست خانوار دارای درآمد می شود این فرصت را پیدا می کند تا خود با درآمد کسب شده و بدون وابستگی به دیگران زندگی خویش را اداره کند.
مومنی تأکید کرد: اشتغال اصلی اساسی در کمیته امداد است که سرفصل اصلی رهایی از فقر و محرومیت است و پس از آن تأمین نیاز مسکن و هزینه های درمان مددجویان نیز مورد توجه است.
در ادامه مدیرکل تأمین اجتماعی استان قزوین اشتغال زایی را سیاستی موفق در برنامه های کمیته امداد امام خمینی (ره) دانست و گفت: اشتغال زایی اقدامی اساسی و موثر در رفع فقر و محرومیت است.
سیروس نصیری یادآورشد: اگرچه اشتغال زایی مهم است ولی اثرگذاری و پایداری اشتغال به بیمه شدن فرد و خانواده اش است از این رو باید گفت که اشتغال بدون بیمه اثرگذاری لازم را ندارد.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها