امام جمعه گرمی گفت: دهه فجر یک فرصت است که اهداف انقلاب را در مدارس، دانشگاها، مساجد برای جوانان و مردم تبیین شود و اصحاب رسانه زحمت کش نیز می توانند نقش بسیار مهمی را در این خصوص داشته باشند.
کد خبر: ۸۹۷۸۳۴۱
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳

دهه فجر فرصتی است تا اهداف انقلاب برای جوانان تبیین شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت‌الاسلام صفری، امام جمعه شهرستان گرمی، در دیدار با رؤسای کمیته های ستاد بزرگداشت دهه فجر ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: دهه فجر یک فرصت است که اهداف انقلاب را در مدارس، دانشگاها، مساجد برای جوانان و مردم تبیین شود و اصحاب رسانه زحمت کش نیز می توانند نقش بسیار مهمی را در این خصوص داشته باشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گرمی با بیان اینکه دشمنان بصورت شبانه روزی در حال تلاش و فعالیت برای زیر سئوال بردن عملکرد نظام هستند، اظهار کرد: آنها می خواهند به مردم القاء کنند که دولت برای مردم کاری انجام نداده است و هدف دشمن این نیست که کدام دولت زیر سئوال می رود، هدف اصلی آنها زیر سئوال بردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه گرمی گفت: در حالی که خدمات و کارهای بسیار ارزشمندی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته است، اما در بعضی مواقع عده ای در فضای مجازی این خدمات را کتمان می کنند و دهه فجرفرصتی برای دستگاهای اجرایی برای ارائه عملکرد خود به مردم است و در این میان سیستم اطلاع رسانی نباید ضعیف باشد بطور مثال برای پروژه سد عمارت دولت اعتبارات میلیاردی هزینه شده است که باید به مردم اطلاع رسانی شود و در جریان کار قرار گیرند.

وی اظهار کرد: این انقلاب برای مردم است و مسئولین نیز از خود مردم هستند، با اتحاد و همدلی برنامه ریزی های لازم برای دهه فجر باید بصورت خودجوش و مردمی در سطح شهرستان برگزار شود.

ارسال نظرات