خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

مانور رسانه‌ای «ذوالفقار یار خراسانیم» در همدان برگزار می‌شود

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از برگزاری مانور رسانه‌ای و پویش «ذوالفقار یار خراسانیم» با هدف تکریم شهید «محمدحسین ذوالفقاری» همزمان با دهه فجر در استان همدان همزمان با سراسر کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۹۷۸۸۲۳
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۸

مانور رسانه‌ای «ذوالفقار یار خراسانیم» در همدان برگزار می‌شودمحمدتقی امیدی ساکت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: مانور رسانه‌ای و پویش «ذوالفقار یار خراسانیم» با هدف تکریم و شناساندن شهید «محمدحسین ذوالفقاری» همزمان با فرا رسیدن دهه فجر و همراه با سایر استان‌ها  در استان همدان آغاز می‌شود.

وی افزود: به مناسبت آغاز ایام الله دهه فجر، مانور باشگاه سایبری دانش‌آموزی در همدان همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: این مانور و پویش با توجه به معرفی شهید دانش‌آموز «محمدحسین ذوالفقاری» به عنوان شهید شاخص دانش‌آموزی در سال تحصیلی 96-97 به منظور تکریم و شناساندن این شهید بزرگوار به دانش‌آموزان نسل فعلی انقلاب و همچنین استفاده از ظرفیت و توانایی دانش آموزان در این زمینه با عنوان «ذوالفقار یار خراسانیم» از 3 الی 20 بهمن ماه سال جاری در سراسر کشور به انجام می رسد.

وی ادامه داد: این مانور با هدف استفاده و شناسایی نیروهای انقلابی در حوزه فضای مجازی، تمرین انتقال پیام از دانش‌آموزان به آحاد جامعه، جریان‌سازی لازم در باب قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران و تبیین مفهوم جهاد و به صورت ویژه جهاد کبیر برای نسل چهارم انقلاب و با محوریت دانش‌آموزان شرکت‌کننده برگزار می‌شود.

امیدی‌ساکت تصریح کرد: دانش‌آموزان در سه بخش تولید محتوا شامل قالب‌های مختلف متن، صوت، ویدئو و گرافیک، راه‌اندازی پویش و کمپین در شبکه‌های اجتماعی به رقابت خواهند پرداخت.

وی افزود: این مانور دانش‌آموزی با عنوان «ذوالفقار یار خراسانیم» برگزار می شود و در سایت دانش‌آموزی www.hamedan.beest.ir  و همچنین فعالیت فراگیر در شبکه‌های اجتماعی آغاز می‌شود.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این مانور می‌توانند با محوریت این شهید و از طریق کانال‌ارتباطی @sayber1 در تولید محتوای مرتبط با موضوع مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار