خبرهای داغ:
مديرعامل شركت شهرک‌هاي صنعتي قزوين خبر داد:

آسيب‌شناسي و راهكارهاي توسعه بازار با همكاري اتاق بازرگاني

نشست تخصصي مديرعامل شركت شهرک‌هاي صنعتي و رئيس اتاق بازرگاني و صنايع و معادن و كشاورزي استان قزوين در راستاي آسیب‌شناسی و راهکارهای توسعه بازار و برون رفت واحدهای نیمه فعال و راکد برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۷۹۰۸۷
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، نشست تخصصي مديرعامل شركت شهرک‌هاي صنعتي و رئيس اتاق بازرگاني و صنايع و معادن و كشاورزي استان قزوين در راستاي آسیب‌شناسی و راهکارهای توسعه بازار و برون رفت واحدهای نیمه فعال و راکد صبح امروز در شهرک‌های صنعتی قزوین برگزار شد.
حميدرضاخانپور در اين نشست تخصصي اظهار داشت: در راستاي كمک به توسعه بازار و فروش محصولات واحدهاي صنعتي اين شركت از طریق كمک به حضور واحدهاي صنعتي در نمایشگاه‌هاي داخلي و خارجي و معرفی محصولات و توانمندی‌هاي صنعتي در نمایشگاه‌های تخصصی و اعزام و پذیرش هیأت‌های تجاری و انجام مطالعات بازارهاي هدف اقدام می‌کند.
وي با اشاره به كمک به توسعه صادرات تصريح كرد: جهت شناسايي و كمک به صادرات كالاهاي واحدهاي صنعتي و مشاركت در شركت‌هاي سرمايه‌پذير در قالب خريد ماشين‌آلات و راه‌اندازي واحدهاي راكد و نيمه فعال از يک سرمايه‌گذاري خارجي دعوت شده كه با بازديد از اين شركت‌ها و ارائه راهكارهاي مناسب بتوان كمكي در اين زمينه صورت گيرد.
رئيس هيأت مديره شركت شهرک‌هاي صنعتي استان قزوین با تأكيد بر حمايت و كمک به راه‌اندازي واحدهاي بهره‌بردار راكد يادآور شد: در طول دو سال گذشته با شناسايي بيش از 200 واحد توليدي راكد، 64 مورد مجدد راه‌اندازي شده و به چرخه توليد بازگشته‌اند.
خانپور تصريح كرد: در حوزه توسعه بازار و كمک به رونق توليد اقدام اساسي جهت حمايت از 340 واحد صنعتي در زمينه حضور در نمايشگاه‌هاي داخلي و خارجي با پرداخت يارانه نقدي به اين واحدها در طول دوسال گذشته صورت پذيرفت.
گفتني است در اين نشست تخصصي عليرضا كشاورز قاسمي رئيس اتاق بازرگاني و صنايع و معادن و كشاورزي استان قزوین از حمايت و همكاري همه جانبه براي توسعه بازار و صادرات كالاهاي غير نفتي از واحدهاي توليدي مستقر در حوزه شهرک‌ها و نواحي صنعتي استان خبر داد.
1011/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها