آیت الله علم الهدی:

مدیریت، امنیت و رویارویی با دشمن سه عرصه اقتدار نظام اسلامی است

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی مدیریت نظام و تصویب اجرای مصوبات نظام، امنیت و همچنین رویارویی با دشمن را سه عرصه اقتدار نظام اسلامی برشمرد
کد خبر: ۸۹۷۹۱۱۲
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ آیت الله سید احمد علم الهدی امروز در همایش روسای کلانتری‌ها و فرماندهان پاسگاه‌های فرماندهی انتظامی استان اظهار داشت: بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب نیروی انتظامی محور اقتدار نظام است.

وی بیان داشت: کار پلیسی مبتنی بر ایمان است و شما پلیس مومن بالله هستید و امتیاز شما جریان ایمان در اجرای مبانی پلیسی امنیتی و انتظامی شما است.

آیت الله علم الهدی با اشاره به اینکه کشور ما به لحاظ امنیت حرف اول را در منطقه می‌زند، گفت: پلیس ما 40 سال است که کشورمان را در میدان جنگ با قوی‌ترین کشورهای استکبار در امن‌ترین حالت نگه داشته است.

وی اشاره داشت: سه عرصه در کشور نمایشگاه اقتدار نظام است و شما در این سه پیشتاز و جبهه‌مدار هستید. اول مدیریت نظام و تصویب اجرای مصوبات نظام است و این قانون و لایحه که به تصویب برسد تضمین کننده مدیریت نظام و اقتدار نظام است که محور اجرای آن شما عزیزان هستید.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: ملاک دوم در بحث اقتدار نظام امنیت است و امروز امن‌ترین کشور در منطقه کشور ماست.

وی رویارویی با دشمن را سومین ملاک اقتدار نظام اسلامی دانست و گفت: کشورما پس از انقلاب مدام در حال جنگ با استکبار بوده است اما در عین حال پیشرفت‌هایی داشته که قابل مقایسه با کشورهای همتراز خود نیست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها