سید ساجد یعقوبی
مسئول ستاد پشتیبانی از جبهه مقاومت در استان اردبیل گفت: حماسه حضور مردم در پشتیبانی از رزمندگان جبهه مقاومت بسیار ستودنی است و ملت ایران از نابودی گروه‌های تکفیری و تروریستی داعش خوشحال هستند.
کد خبر: ۸۹۷۹۱۸۵
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰

حماسه حضور مردم در پشتیبانی از رزمندگان جبهه مقاومت بسیار ستودنی است

به گزارش خبرگزاری  بسیج از اردبیل، سید شفیع حسینی، مسئول ستاد پشتیبانی از جبهه مقاومت در استان اردبیل در جمع خبرنگاران گفت: جببه مقاومت همچنان نیازمند پشتیبانی و حمایت جدی ملت ایران هست تا نابودی کامل مراکز کور تروریستی را اعلام کند.

 وی، تصریح کرد: حماسه حضور مردم در پشتیبانی از رزمندگان جبهه مقاومت بسیار ستودنی است و ملت ایران از نابودی گروه های تکفیری و تروریستی داعش خوشحال هستند.

 حسینی خاطر نشان کرد: اقلامی همچون پتو، عسل، کنسرو موادغذایی، رب گوجه، مواد شوینده، برنج، کلاه و دستکش، عدس، روغن نباتی، چای، ماکارونی و شکر نیاز فوری دارند و در تامین این ها از مردم ولایت مدار استمداد یاری داریم.

 مسئول ستاد پشتیبانی از جبهه مقاومت در استان اردبیل، یادآور شد: مردم قهرمان ایران همیشه در صحنه های مختلف انقلاب حضور فعال داشته اند و مردم استان اردبیل نیز مانند سایر نقاط کشور توانسته اند در تقویت جبهه مقاومت پیشتاز باشند.

ارسال نظرات