خبرهای داغ:
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان نهاوند:

پیشبرد سند تحول بنیادین با کمک خانواده‌ها، اساتید و معلمان محقق می‌شود

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان نهاوند گفت: برای پیشبرد سند تحول بنیادین باید دانش‌آموزان از نظر علمی، فرهنگی، سیاسی، دینی، مذهبی و احترام به محیط آموزش ببینند به طور قطع این اهداف با کمک خانواده‌ها، اساتید و معلمان محقق خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۷۹۳۲۶
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۷

پیشبرد سند تحول بنیادین با کمک خانواده‌ها، اساتید و معلمان محقق می‌شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، هادی سلگی در مراسم  پانزدهمین جشن ستارگان و بیست و سومین سال فعالیت موسسه فرهنگی علیمرادیان بیان داشت: هر ساله با همکاری موسسه فرهنگی علیمرادیان جشنی برای تجلیل از برترین‌های کنکور که رتبه‌های زیر 3 هزار رشته‌های نظری، رتبه‌های زیر یک هزار رشته‌های فنی و همچنین برترین‌ها که در دروس کتبی نهایی در مدارس خاص(سمپاد) معدل بالای ۱۹، در مدارس نمونه دولتی و هیئت امنایی معدل‌های بالای ۱۸ و در مدارس عادی معدل بالای ۱۷ و همچنین مدیران و معاونان و مشاوران برتر شهرستان تجلیل به عمل می‌آید.

وی افزود: تجلیل از این عزیزان در شهرستان باعث ایجاد انگیزه‌ای برای تمام دانش آموازان نهاوند به خصوص دانش‌آموزانی که امسال باید کنکور بدهند، می شود تا هرچه بهتر برای علم آموزی تلاش کنند.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان نهاوند اظهار داشت: آموزش یک پروسه بلند مدت است و اگر ما در کشورمان در کنار توجه به علم، تعهد را هم درنظر بگیریم، پیشرفت کشور قطعی خواهد بود.

وی گفت: برای پیشبرد سند تحول بنیادین باید دانش‌آموزان از نظر علمی، فرهنگی، سیاسی، دینی، مذهبی و احترام به محیط آموزش ببینند به طور قطع این اهداف با کمک خانواده‌ها، اساتید و معلمان محقق خواهد شد.

سلگی افزود: ثروت و صنعت عامل پیشرفت نیست اگر اینطور بود کشورهای آفریقایی و کشورهای خاورمیانه پیشرفته‌ترین کشورها بودند بنابراین عامل پیشرفت، نیروی انسانی دارای علم است.

وی در پایان سخنانش گفت: نیروی علمی جوان ما باید با علمی که دارد آینده را بسازد و ثروت و صنعت را برای کشور جذب کند و پیشرفت شما مرهون علمی است که فرامی‌گیرید پس تلاش کنید که بهترین در جهان باشید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات