معاون فرماندار:

۲۲۰ برنامه و طرح، آماده اجرا در ایام الله دهه فجر است

معاون فرماندار درگز تصریح کرد: امسال برای دهه مبارک فجر ۲۲۰ برنامه تدارک دیده شده و پروژه‌های فراوانی آماده افتتاح و بهره برداری هستند.
کد خبر: ۸۹۷۹۹۷۸
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷
 به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حسن کاظمی ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی جشن‌های دهه فجر که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، با تاکید بر حضور پررنگ مردم و مسئولان در برنامه‌های ایام الله دهه فجر تصریح کرد: دهه فجر باید به عنوان هشدار، توصیه و تذکر برای ما باشد، چرا که مسئولان نسبت به آینده این نظام متعهد هستند و باید بتوانند دستاورد‌ها و خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران را به نحو احسن به نسل‌های آینده منتقل کنند.
 
وی افزود: در این میان برپایی نمایشگاه، برگزاری همایش و ساخت کلیپ از جمله مواردی هستند که می‌توانند در تببین و انتقال این دستاورد‌ها نقش بسزایی داشته باشند.
 
معاون فرماندار درگز به تشریح برنامه‌های ایام الله دهه فجر پرداخت و گفت: به همت مسئولان ادارات و نهاد‌های مختلف شهرستان، امسال پر شورتر از سال‌های گذشته برای دهه مبارکه فجر تعداد ۲۲۰ برنامه تدارک دیده شده و پروژه‌های فراوانی آماده افتتاح و بهره برداری هستند.
 
کاظمی عنوان کرد: دیدار با امام جمعه محترم شهرستان، گلباران تمثال مبارک امام خمینی (ره)، نواختن زنگ انقلاب، اتاق عمل صلواتی برای افراد بی بضاعت، دیدار با خانواده معظم شهدا و غبار روبی مزار شهیدان، محفل انس با قرآن، گروه سرود ۳۰۰ نفره دانش آموزان و رژه موتوری از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده برای این ایام هستند.
 
وی اظهار کرد: وظیفه ما به عنوان دولتمرد و مسئولان نظام اسلامی تشریح دستاورد‌های نظام و آگاه کردن مردم است، چرا که این آگاهی باعث حفظ نظام و ایجاد شور و نشاط و امید آفرینی در بین اقشار مختلف جامعه خواهد شد.
 
معاون فرماندار درگز گفت: در دوران پیش از انقلاب اسلامی، مجلس و شاه کشور ایران برای انجام تمام امورات باید از اجانب کسب اجازه می‌کردند، اما امروز به برکت این نظام و خون شهدای گرانقدر انقلاب، مجلس و نمایندگان ما به راحتی از حقوق مردم خود دفاع کرده و نیاز به کسب اجازه از کسی ندارند.
 
کاظمی خاطر نشان کرد: مدیران ما باید با به کار گیری تمام امکانات تلاش کنند نقش شهدا و امام شهیدان را در این انقلاب تبیین کرده و به بیان رشادت‌ها و پایمردی‌های آنان در راه دفاع از نظام بپردازند.
 
وی عنوان کرد: حضرت امام خمینی (ره) فشار‌ها و سختی‌های زیادی را چه در زندان‌های رژیم شاهنشاهی و چه در خارج از آن تحمل کردند تا بالاخره به لطف الهی و با حمایت مردم توانستند تراوشات فکری و دینی خودشان را پیاده کرده و این انقلاب را منصه ظهور برسانند.
 
معاون فرماندار درگز با اشاره به متفاوت بودن انقلاب اسلامی ایران با قیام سایر کشور‌ها افزود: انقلاب ما به گواه تاریخی نهضتی متشکل از تمام اقشار و گروه‌های مردم است، حال آنکه با بررسی قیام سایر کشور‌ها خواهیم دید که این حرکت توسط قشر خاصی از مردم همچون دهقانان یا کارگران برپا شده است.
 
کاظمی تاکید کرد: امام خمینی (ره) روی واژه مردم تاکید خاصی داشتند چرا که در تمام عرصه‌ها و لحظه‌های سخت و حساس در این مملکت، حضور حماسی و با بصیرت مردم باعث شد دست دشمنان و مخالفان این نظام کوتاه شده و نتوانند به مقاصد خودشان دست پیدا کنند.
 
وی ضمن اشاره به مدیریت هوشمندانه مقام معظم رهبری در خنثی سازی فتنه اخیر عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در واقع سکاندار این نظام هستند که با هوشمندی و بصیرت توانسته اند انقلاب اسلامی ایران را از پیچ و خم‌های فتنه‌ها و حوادث به سلامتی عبور داده و در مسیر اصلی خود که همان مسیر ائمه اطهار علیهم السلام است حفظ کنند.
 
معاون فرماندار درگز اشاره کرد: دنیا در حال شتاب است، اگر با بی بصیرتی و پیروی نکردن از برنامه‌های نظام و عمل نکردن به سند چشم انداز از مسیر واقعی عقب بمانیم، کسی در این راه منتظر ما نخواهد ایستاد.
 
کاظمی تاکید کرد: در البته در این میان وظیفه مردم تقویت و همراهی با برنامه‌های نظام، تبعیت از رهبری و حفظ وحدت و انسجام در جامعه است.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: همه ما باید فارغ از مسئولیت سازمانی که عهده دار آن هستیم، انقلابی فکر کنیم، انقلابی برنامه ریزی کرده و انقلابی کار کنیم. ما مدیون این انقلاب هستیم و باید دین خود را به نظام ادا کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها