خبرهای داغ:
فرمانده سپاه استان سمنان تأکید کرد

برخی معاندان بر طبل ناکارآمدی نظام اسلامی می‌کوبند

فرمانده سپاه حضرت قائم آل‌محمد (عج) استان سمنان بر لزوم نیازسنجی صدا و سیما برای افزایش مخاطب تأکید کرد و گفت: برخی معاندان بر طبل ناکارآمدی نظام اسلامی می‌کوبند.
کد خبر: ۸۹۷۹۹۹۰
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سردار حسن حسن‌زاده در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان، ضمن قدردانی از زحمات صدا و سیما و همکاری و تعامل مطلوبی که میان سپاه و این مرکز وجود دارد، اظهار داشت: شما بدون شک نقش مهم و مؤثری را در جامعه و بر افکار و اذهان مردم دارید.

وی با اشاره به رویکردهایی که صدا و سیما دنبال می‌کند، اظهار داشت: رویکرد صدا و سیما در خصوص اقتصاد مقاومتی به‌ویژه در شبکه‌های سراسری ستودنی است.

فرمانده سپاه حضرت قائم آل‌محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه همه ارگان‌ها، نهادها و نیروها یک هدف را دنبال می‌کنند و آن‌ هم عمل به منویات رهبری است، افزود: در صورت تحقق کامل و جامع این امر، بسیاری از مشکلات در کشور رفع می‌شود.

حسن‌زاده گفت: رویکرد صدا و سیما و هدف‌گذاری‌اش درست است و با توجه به هجمه‌های دشمنان نمره خوبی دارد؛ اما لازم است که برای تقویت آرمان‌های انقلاب و ترویج ارزش‌ها توجه بیشتری به این ظرفیت شود و ازجمله آن‌ها نیازسنجی برای افزایش مخاطب و بررسی اینکه مردم استان گرایششان به چه موضوعاتی بیشتر بوده، است.

وی بیان کرد: ازجمله اقداماتی که می‌تواند برای مخاطبان صدا و سیما جذابیت ایجاد کند، طراحی مسابقاتی است که نظیر آن را در شبکه‌های سراسری شاهد هستیم.

فرمانده سپاه حضرت قائم آل‌محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد: یک‌سری از سیاست‌های کلی سپاه معطوف به نیازمندی‌های مردم مثل اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی بوده و عقیده ما بر این است باید کارهایی که انجام می‌شود، برای مردم بازگو شود؛ هر چه انعکاس اقدامات انجام‌شده برای مردم بیشتر باشد، امیدواری مردم نیز ارتقا می‌یابد.

حسن‌زاده گفت: برخی معاندان بر طبل ناکارآمدی نظام اسلامی می‌کوبند؛ این در حالی است که شاید این ناکارآمدی در تنها یک بخش کوچک باشد و این بدین معنا نیست که نظام اسلامی ناکارآمد است؛ اما همان معاندان که همواره دنبال سیاه‌نمایی هستند، از برخی مسائل سوءاستفاده و به نفع خود می‌کنند.

وی بیان کرد: استان سمنان از یک‌طرف به پایتخت سیاسی و از طرف دیگر به پایتخت معنوی کشور وصل است و بر این اساس، سالانه 70 درصد زائران امام رضا (ع) از این مسیر عبور می‌کنند؛ این هم یک ظرفیت و هم یک فرصت خوب برای اثرگذاری در حوزه‌های مختلف بوده و لازم است تا از این ظرفیت بهره‌گیری شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها