سید ساجد یعقوبی
در سالگرد اولین شهید انقلاب خلخال
در سالگرد اولین شهید انقلاب خلخال،محل یادمان شهید مظفر عزیزی در خلخال گلباران شد.
کد خبر: ۸۹۷۹۹۹۷
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱

 

محل یادمان شهید مظفر عزیزی در خلخال گلباران شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، همزمان باهفتم بهمن ماه و سالروز قیام مردم خلخال بر علیه رژیم ستم‌شاهی و سالروز شهادت شهید مظفر عزیزی مزار و محل شهادت این شهید با حضور مسؤولان شهرستان خلخال و کارکنان ادارات گلباران شد.

همچنین با حضور گروه موزیک فرماندهی انتظامی شهرستان خلخال در محل یادمان شهادت شهید مظفر عزیزی احترام نظامی اجرا و مسؤولان شهرستان با حضور در منزل شهید مظفر عزیزی به پاس فداکاری این شهید در راه اعتلای انقلاب اسلامی از همسر شهید مظفر عزیزی تجلیل کردند.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین امیر رشتبری امام جمعه خلخال در سخنانی کوتاه ضمن تجلیل از همسر صبور شهید مظفر عزیزی و پاسداشت مقام این شهید انقلاب گفت: حیات و زندگی ما بسته به زندگی شهداست.

 

امام جمعه خلخال خواستار دعای خیر خانواده معظم شهدا برای مسؤولان برای ادامه حیات انسانی و رحمانی شد و گفت: دعا کنیم که ازغافله شهدا به دور نمانیم.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محسنی رئیس اداره تبلیغات اسلامی نیز در سخنانی با اشاره به اولین شهید انقلاب خلخال گفت: شهید مظفر عزیزی افتخار انقلاب خلخال است و مردم خلخال در طول سال‌ها ثابت کردند که هنوز دلبسته این نظام هستند و تقدیم 500 شهید و شهید مدافع حرم از شهرستان خلخال نشان از این دلدادگی به انقلاب ونظام است.

در این مراسم از سوی ستاد دهه فجر شهرستان خلخال از همسر شهید مظفر عزیزی تجلیل شد.

ارسال نظرات