سید ساجد یعقوبی
امام جمعه شهرستان مشگین شهر گفت: خدمت به اقشار آسیب دیده ای چون خانواده های شهدا و ایثارگر نوعی مجاهدت و عبادت است.
کد خبر: ۸۹۸۰۰۴۸
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲

خدمت در مجموعه بنیاد شهید عبادت و مجاهدت است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام رضا باوقار امام جمعه شهرستان مشگین شهر در دیدار با مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل کار عوامل بنیاد شهید را کاری زینبی دانست و بیان کرد: سختی و با ارزش بودن کار مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران برای همه ما مشخص است و در اصل کارکنان این مجموعه سفیران و نمایندگان شهدا در جهت خدمت به خانواده های شهدا و ایثارگران هستند.

وی افزود: به جهت سختی و ظریف بودن کارهای مجموعه بنیاد شهید فعالیت هایش را نمی توان با سایر دستگاههای اجرایی مقایسه کرد چرا که خدمت به قشری که سرمایه ها نظام انقلاب اسلامی هستند و توقعات به حقی دارند، واقعا یک مجاهدت است.

امام جمعه مشگین شهر با بیان اینکه کارکنان این نهاد مقدس باید هم قدردان و هم شکرگزار باشند که در چنین مکانی خدمت می کنند، اظهار کرد: صبر و حوصله به خرج دادن به شنیدن درد و دل های جامعه ای که آسیب روحی و جسمی دیده است، کار هر کسی نیست.

با وقار با اشاره به برخی مشکلات فرهنگی که در جامعه کنونی رخ می دهد، خواستار توجه بیشتر و غنی کردن برنامه های فرهنگی شد و افزود: دشمن همیشه در کمین اعتقادات مذهبی و انقلابی جوانان ما هستند پس باید سعی کرد با فرهنگ سازی مناسب از بروز آسیب های اجتماعی در جامعه و در بین خانواده های شاهد و ایثارگر را جلوگیری کرد.

در این دیدار یاسر شاهی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل نیز همکاری و تعامل ائمه جمعه را در پیشرفت کاری بنیاد و افزایش عزت و اقتدارش در بین سایر دستگاه های اجرایی مهم ارزیابی و عنوان کرد: افزایش عزت و اقتدار این نهاد در بین مردم و مسئولان، سبب روان شدن رسیدگی به امور خانواده های شهدا و ایثارگر می شود.

وی با قدردانی از حضور ائمه جمعه در یادواره های شهدا و دیدارهای طرح سپاس بیان کرد: پیشنهاد داریم این اقدامات به طور مستمر در برنامه های کاری این عزیزان قرار گیرد تا قوت قلبی برای ما و جامعه ایثارگری باشد.

شاهی افزود: شهرستان مشگین شهر بعد از اردبیل دومین شهرستان استانی است که بیشتر آمار شهدا، جانباز و آزاده را دارد و از طرفی به لحاظ ظرفیت توریستی بالایی که دارد مجموعه ما می خواهد حضورش غنی تر باشد و در شان و منزلت این شهرستان به خانوادهای شهدا و ایثارگر خدمات رسانی کند.

وی با اشاره به سخت بودن کار در بنیاد شهید عنوان کرد: اضطراب و استرس کاری در نهاد بنیاد به مراتب از سایر امور بیشتر است ولی همکاران ما این نگرانی ها و استرس ها به جان می خرند با افق دید که خدمات آنها در جایی ذخیره می شود.

ارسال نظرات