خبرهای داغ:
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین خبر داد:

رشد 30 درصدی صادرات استان نسبت به مدت مشابه سال قبل

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: این پیشرفت، 70 درصد در بخش صنعت، 30 درصد در بخش بازرگانی و 10 درصد در بخش کشاورزی و گردشگری محقق شده است.
کد خبر: ۸۹۸۰۰۶۲
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳

 

علی پرزحمت رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین گفت: استان قزوین در 9 ماهه سال جاری 585 میلیون دلار صادرات داشته که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 30 درصد افزایش یافته است.

پرزحمت بیان کرد: این پیشرفت، 70 درصد در بخش صنعت، 30 درصد در بخش بازرگانی و 10 درصد در بخش کشاورزی و گردشگری محقق شده است.

وی گفت: تاکنون 250 میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در استان قزوین محقق شده که با توجه به پتانسیل بالای استان در بخش های یاد شده، این امر نشان از پتانسیل بالای استان دارد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین اظهار کرد: از ابتدای دی ماه سال جاری تاکنون 200 واحد صنعتی برای دریافت تسهیلات بازسازی و نوسازی در سامانه بهین‌یاب ثبت‌نام کرده اند.

پرزحمت افزود: با همکاری و هماهنگی بانک‌های عامل روند پرداخت تسهیلات در استان قزوین ادامه دارد و بر همین اساس در جهت رونق اقتصادی استان گام های موثری برداشته شده است.

1010/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها