خبرهای داغ:
فرمانده بسیج مساجد و محلات علی(ع) شاهرود خبر داد

برگزاری جشنواره شعر استانی فجر در شاهرود/ 7 برنامه شاخص به مناسبت دهه فجر در شاهرود اجرا می‌شود

فرمانده بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب (ع) شاهرود از برگزاری جشنواره شعر استانی فجر در این شهرستان خبر داد و گفت: هفت برنامه شاخص به مناسبت دهه فجر در شاهرود اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۹۸۰۲۶۰
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۷
علی‌اکبر اشرفی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، با اشاره به برنامه‌های این حوزه در دهه مبارک فجر در شهر شاهرود و پایگاه‌های بسیج تابعه اظهار کرد: در دهه فجر امسال هفت برنامه شاخص پیش‌بینی شده است که جشنواره استانی شعر فجر، نمایش تمرین تاکتیکی گردان ۳۰۶ حوزه، مسابقه رزم‌آوران ولایت ۱ در سطح شهرستان، ایستگاه اینستای انقلاب، مسابقات فوتسال و والیبال جام دهه فجر، ایستگاه قطار انقلاب در میدان شهید همت و برپایی غرفه‌های خدمت‌رسانی در نقاط مختلف شهر است.
وی افزود: جشنواره استانی شعر فجر با موضوع انقلاب، امام و رهبری توسط حوزه علی ابن ابیطالب (ع) برای اولین بار به‌صورت استانی برگزار می‌شود.
فرمانده بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب (ع) شاهرود خاطرنشان کرد: با وجود اینکه جشنواره با حضور شعرای برتر استان و شهرستان برگزار می‌شود تمامی علاقه‌مندان به شعر و ادب مستعد و توانا نیز می‌توانند شرکت کنند و از سه اثر برتر هنرمندان تقدیر به عمل خواهد آمد.
اشرفی تصریح کرد: دبیر علمی جشنواره شکیبا غفاریان از شعرای برجسته استان و دبیر اجرایی امیرمحمد رجبی است. این برنامه توسط واحد فرهنگی اجتماعی حوزه علی ابن ابیطالب (ع) بسیج محلات شهرستان شاهرود با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه شاهرود در ایام مبارک دهه فجر در شاهرود برگزار خواهد شد.
وی بیان کرد: برنامه رزم نمایشی گردان جهت تقویت روحیه و بنیه دفاعی و رزمی بسیجیان به‌صورت یک تمرین شبه‌نظامی در شب‌های دهه فجر انجام خواهد گرفت.
فرمانده بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب (ع) شاهرود با اشاره به ایستگاه اینستای انقلاب ادامه داد: با توجه به تغییر افکار و فرهنگ و رفتار افراد با پیشرفت تکنولوژی و تمایل و کشش آنان به ثبت وقایع و خاطرات خود و انعکاس آن‌ها در فضای مجازی ایستگاه اینستای انقلاب با استقرار در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن این امکان را برای راهپیمایان به وجود می‌آورد تا عکس‌های خاطره‌انگیز از دوران انقلاب را در قالب‌های متفاوت ازجمله تم‌های اینستاگرام، توییتر، ... و انعکاس آن‌ها در فضای مجازی با هشتگ ایستگاه -انقلاب هم حس و حال خود از راهپیمایی را انعکاس دهند و هم در مسابقه ویژه برترین عکس بهمن‌ماه شرکت کنند.
اشرفی اضافه کرد: برنامه ایستگاه قطار انقلاب به همت بسیجیان پایگاه شهید همت در میدان مزین به نام این شهید با هدف آموزش و زنده نگه‌داشتن یاد انقلاب در ذهن کودکان در ایام مبارک دهه فجر با برگزاری برنامه‌هایی از قبیل: جشنواره رنگ کودکان (نقاشی‌های انقلابی با گواش و آبرنگ به‌صورت جمعی)، داستان‌نویسی، سرود و ... برگزار می‌شود.
وی عنوان کرد: در ایام مبارک دهه فجر با توجه به تأکید فرماندهی سپاه شاهرود جهت سوق‌دادن برنامه‌ها به سمت خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی با انتخاب نقاط مختلف کم برخوردار شهر با برپایی غرفه‌های مختلف خدمات پزشکی، روا‌ن‌شناسی و مشاوره‌ای به همشهریان خدمت‌رسانی انجام می‌شود.
فرمانده بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب (ع) شاهرود با بیان اینکه این فعالیت‌ها با همکاری و همیاری پایگاه‌ها و بسیجیان اجرا می‌شود، گفت: برپایی نشست‌های سیاسی و حلقه‌های صالحین و دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و غبارروبی گلزار شهدا و مسابقات فرهنگی و هنری و جشن‌های انقلاب و ایام فاطمیه نیز برگزار می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها