خبرهای داغ:
مدیر آموزش‌وپرورش میامی:

افتتاحیه جشنواره فیلم رشد در میامی برگزار شد

مدیر آموزش‌وپرورش میامی از برگزاری مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم رشد در این شهرستان خبر داد و گفت: سالن آمفی‌تئاتر معلم میامی میزبان اکران فیلم‌های این جشنواره است.
کد خبر: ۸۹۸۰۳۸۶
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از میامی،

عباس صائمی

ضمن اشاره به آغاز جشنواره فیلم رشد در سالن معلم میامی، تأکید کرد: رسانه‌ها امروز ابزاری برای آموختن هستند و در بین آن‌ها فیلم، به‌واسطه جاذبه‌های بصری و تصویری که دارد، دارای جایگاهی ویژه محسوب می‌شود لیکن این جشنواره باهدف ارتقای سطح علمی دانش آموزان به لحاظ معنوی و آموزشی در میامی برگزار می‌شود.

وی افزود: امروز برای آموزش تنها خواندن و نوشتن کافی نیست بلکه باید از همه حواس نوجوان در راستای آموزش و تربیت فرهنگی و دینی او بهره برد که یکی از این ابزارها سینما و فیلم است.

مدیر آموزش‌وپرورش میامی بابیان اینکه تجربه استفاده از فنّاوری‌هایی مانند تخته‌های هوشمند در مدارس نشان می‌دهد که سطح یادگیری با بکارگیری تمام حواس کودکان، ارتقا می‌یابد، گفت: مهم‌ترین هدف برگزاری چنین جشنواره‌های آموزش همگانی در موضوعات مختلفی مانند معضلات اجتماعی، سبک زندگی اسلامی، احترام، آشنایی با مفاهیمی مانند فرایض دینی و معنویات است.

صائمی تأکید کرد: به مناسبت تقارن با بهمن‌ماه، تعدادی از فیلم‌های این جشنواره به مقوله انقلاب اسلامی اختصاص دارند تا بتوانیم نوجوانان را باارزش‌های انقلاب نیز آشنا کنیم.

وی بابیان اینکه در این جشنواره سعی شده فیلم‌های علمی و تربیتی به اکران عمومی ویژه دانش آموزان درآیند، افزود: مراسم اختتامیه این جشنواره چهارشنبه هفته جاری در سالن معلم میامی برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها