خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند:

مراسم استقبال از شهید «شوهانی» امروز در نهاوند برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: مراسم استقبال از شهید پاسدار سرگرد «احمد شوهانی» امروز یکشنبه ۸ بهمن رأس ساعت ۱۶ عصر از میدان ۱۵ خرداد به سمت سپاه نهاوند برگزارمی شود.
کد خبر: ۸۹۸۰۳۹۶
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷

مراسم استقبال از شهید «شوهانی» امروز در نهاوند برگزار می‌شودسرهنگ کامران کریمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند بیان داشت: شهید سرگرد پاسدار «احمد شوهانی»، از خطه شهیدپرور شهر برزول نهاوند از رزمندگان تیپ 32 انصار الحسین (ع) همدان بود.

وی گفت: این شهید والامقام از جمله پاسداران دلاور نهاوندی بود که به عنوان مدافع حرم چندین مرحله برای مبارزه با تروریست‌های داعش به سوریه اعزام شد .

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند افزود: شهید «شوهانی» با توجه به اینکه ۳۲ سال بیشتر سن نداشت، چهار بار برای دفاع از حریم حضرت زینب(س) به سوریه اعزام شد و اخیراً برای دفاع از مرزهای ایران و عراق به ازگله کرمانشاه رفت که به دست تکفیری‌های از خدا بی‌خبر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی با اشاره به خصوصیات اخلاقی و رفتاری این شهید بزرگوار گفت: رئوف، مهربان، مودب و مومن و خوش رو بودن از خصوصیات بارز این شهید بود.

کریمی با اشاره به جزئیات مراسم استقبال، وداع و خاکسپاری شهید سرافراز «احمد شوهانی» گفت: مراسم استقبال از شهید پاسدار سرگرد «احمد شوهانی» امروز یکشنبه ۸ بهمن رأس ساعت ۱۶ عصر از میدان ۱۵ خرداد به سمت سپاه نهاوند برگزارمی شود.

وی ادامه داد: مراسم وداع با این شهید والامقام امشب بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد شهید «حیدری» نهاوند پایین‌تر از چهارراه ابوذر برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوندعنوان کرد:  مراسم تشییع شهید سرافراز اسلام از ساعت ۹ صبح فردا‌ دوشنبه ۹ بهمن از محل سپاه ناحیه نهاوند به سمت چهارراه معلم برگزار و بعد از اقامه نماز برای خاکسپاری به زادگاهش شهر برزول منتقل می شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات