خبرهای داغ:
مدیر کمیته امدادامام خمینی(ره) میامی خبر داد؛

اهدای کمک‌ هزینه جهیزیه و هدیه ازدواج به 29 نفر از مددجویان کمیته امداد میامی

مدیر کمیته امدادامام خمینی(ره) شهرستان میامی گفت: از ابتدای امسال به 29 نفر از مدد جویان تحت پوشش کمیته امداد میامی کمک هزینه خرید جهیزیه و هدیه ازدواج اهدا شده است.
کد خبر: ۸۹۸۰۵۲۱
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی، محمد مهدی اصغری در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه حمایت‌های کمیته امداد از مددجویان در بحث ازدواج با پرداخت کمک‌هزینه ازدواج به آن‌ها اجرایی و عملی می‌شود، گفت: از آغاز امسال تاکنون 17 مورد کمک هزینه جهیزیه به مبلغ510 میلیون ریال به مددجویان این شهرستان پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه جهت تشویق مدد جویان به سمت سنت حسنه ازدواج به هریک از مدد جویانی که ازدواج می کنند مبلغ یک میلیون تومان هدیه ازدواج پرداخت می شود، بیان کرد: تا کنون به 12 نفر پرداخت شده که امیدواریم توانسته باشیم گوشه ای از مشکلات این عزیزان را حل کرده باشیم.

اصغری افزود: برای داشتن یک جامعه سالم و به دور از ناهنجاری های اجتماعی همه سازمان ها و نهادها باید پا به پای کمیته امداد در این مسیر گام بردارند و سرمایه گذاری کنند.

مدیر کمیته امداد شهرستان میامی بیان کرد: کمیته امداد همواره در خط نخست حمایت و کمک به خوداتکایی نیازمندان و جامعه هدف بوده و از زمان تأسیس تاکنون گام‌های مؤثری در زمینه کمک به ازدواج زوج‌های جوان با حمایت نیکوکاران برداشته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها