خبرهای داغ:
سرپرست نمایندگی ولی فقیه سپاه بوئین زهرا اذعان کرد:

بصیرت، روحیه انقلابی و جهادی، شاخصه های جوانان نسل سوم انقلاب

سرپرست نمایندگی ولی فقیه سپاه بوئین زهرا اذعان کرد: شاکله اصلی امیدبخش بودن نسل سه و چهار انقلاب آن است که این جوانان در در مسیر اسلام و انقلاب ناب در حرکتند.
کد خبر: ۸۹۸۰۵۲۷
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳

سرگرد امیری نژاد سرپرست نمایندگی ولی فقیه سپاه بوئین زهرا در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین درخصوص بیانات مقام معظم رهبری پیرامون جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب اظهار کرد: آنچه که رهبر انقلاب درباره جوانان نسل سه و چهار فرموده اند در واقع در جریان بروز و ظهور شهید حججی ها است.
وی تبیین کرد: شهدای دهه هفتاد با وجود تکنولوژی و این حجم از امکانات همه چیز را رها کرده و جانشان را تقدیم اسلام و انقلاب کردند.
امیری نژاد مطرح کرد: شهید حججی ها ثابت کردند مسیری که جوانان دهه هفتاد طی می کنند، همان راه جوانان در سال 61 هجری قمری می باشد که خود را فدای اسلام نمودند.
این مسئول تصریح کرد: شاکله اصلی امیدبخش بودن نسل سه و چهار انقلاب آن است که این جوانان در در مسیر اسلام و انقلاب ناب در حرکتند.
سرپرست نمایندگی ولی فقیه سپاه بوئین زهرا وی در ادامه با اشاره به سوابق عباس عبدی در طی سال های پس از انقلاب عنوان کرد: آنچه که سبب تغییر در نگرش جوانان پیرو خط امام دهه شصت شده است و تا جایی که به دست بوسی افسر فرانسوی دستگیر شده در لانه جاسوسی در سال ... رفته و پس از آن نیز یکی از عاملان ایجاد اغتشاش در سال88 بوده اند، عدم تفکر سیاسی و معنوی در آنان می باشد.
وی نیاز جوانان امروز برای ادامه راه شهید حججی ها را دارا بودن روحیه جهادی و بصیرت عمیق و انقلابی دانست.
امیری نژاد تصریح کرد: جوان مومن و انقلابی با بصیرت بوده و ایمانی بسیار راسخ دارد که در این صورت هیچگاه به سرنوشت عباس عبدی ها دچار نخواهد شد که با وجود برخی خدمت رسانی ها در پایان چهره نفاق خود بر انقلاب را نمایان ساخت.
این مسئول جوانان بصیر، انقلابی و جهادگر را جوانان در تراز انقلاب معرفی نمود.
سرپرست نمایندگی ولی فقیه سپاه بوئین زهرا در خاتمه ابراز داشت: آنچه که سبب بوجود آمدن بصیرت عمیق معرفتی است، روحیه انقلابی و جهادی می باشد که در نتیجه نیاز است جوانان این مولفه را در خود پرورش دهند.
1006/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها