خبرهای داغ:
فرمانده بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا شاهرود خبر داد

اجرای رزم شبانه با مشارکت 6 پایگاه مقاومت بسیج شاهرود در دهه مبارک فجر

فرمانده بسیج مساجد و محلات خاتم‌الانبیا (ص) شاهرود از فراخوانی و رزم شبانه با مشارکت 6 پایگاه مقاومت بسیج شاهرود در روز 12 بهمن‌ماه خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۰۷۰۷
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۰
ابوذر مطهری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با گرامیداشت ارواح مطهر شهدای انقلاب، جنگ تحمیلی، مدافعان حرم و بنیان‌گذار انقلاب روح خدا و درود به سکان‌دار مقتدرانقلاب، نائب‌الامام امام خامنه‌ای و درود بر تمامی مجاهدان، ایثارگران، رزمندگان و بسیجیان از سال ۵۷ تا ۹۶ و درود خالصانه به ملت انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی و به نمایندگی از بسیجیان و تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر و گرامیداشت ایام جان‌سوز فاطمیه به برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر ۱۳۹۶ بسیج مساجد و محلات اشاره کرد.
وی گفت: به همت پایگاه‌های بسیج و همکاری مجموعه مساجد برنامه‌هایی تدارک دیده‌شده که فضاسازی مساجد، پایگاه‌ها و محله و برگزاری جلسات مختلف بصیرتی و بازخوانی تاریخ انقلاب در تمام پایگاه‌ها از آن جمله است.
فرمانده بسیج مساجد و محلات خاتم‌الانبیا (ص) شاهرود افزود: برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی، سرکشی از برخی خانواده‌های معظم شهدا و پیشکسوتان از دیگر برنامه‌هاست.
مطهری با اشاره به برنامه‌های روزشمار دهه فجر بیان کرد: در ۱۱ بهمن‌ماه یادواره شهدای شهرک البرز به همت پایگاه شهید آوینی برگزار و در ۱۲ بهمن‌ماه گرامیداشت پیروزی انقلاب مسجد جوادیه شهنما به همت پایگاه امام حسن مجتبی (ع) برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: در ۱۲ بهمن‌ماه برگزاری فراخوانی و رزم عملیاتی شبانه با مشارکت ۶ پایگاه بسیج و ۱۶ بهمن‌ماه گرامیداشت پیروزی انقلاب مسجد شهرک شهید رجایی به همت پایگاه شهید رجایی و ۱۷ بهمن‌ماه یاوراره شهدای منطقه مصلی و کمربندی پایین به همت پایگاه امام محمدباقر (ع) سجادیه مصلی اجرا می‌شود.
فرمانده بسیج مساجد و محلات خاتم‌الانبیا (ص) شاهرود با بیان اینکه در ۱۹ بهمن برگزاری فراخوان و رزم عملیاتی شبانه با مشارکت چهار پایگاه را داریم، گفت: ۲۱ بهمن‌ماه ساعت ۲۰:۳۰ حضور مردم و بسیجیان در گلزار شهدای شاهرود و مراسم باشکوه الله‌اکبر ساعت ۲۱ در جوار قبور مطهر شهدا و خانواده معظم شهدا به همت تمام پایگاه‌ها و میزبانی پایگاه امام علی (ع) و ۲۲ بهمن‌ماه حضور تمام بسیجیان و خانواده‌های آن‌ها در راهپیمایی باشکوه و دشمن‌شکن یوم‌الله ۲۲ بهمن‌ماه را شاهد خواهیم بود.
مطهری ادامه داد: در ۲۲ بهمن‌ماه، گرامیداشت پیروزی انقلاب مسجد امام رضا (ع) میدان بسیج به همت پایگاه بسیج عاشورا و به مناسبت ایام فاطمیه نیز برنامه‌های هیأت‌ها نیز برگزار می‌شود و این‌ها با همدلی و حضور مردم باصفا، بسیجیان و امامان جماعت و هیأت‌امنای مساجد و هیأت مذهبی اجرا خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها