خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه امام رضا شهرستان البرز خبر داد:

برگزاری 140 برنامه طی ایام دهه فجر انقلاب اسلامی

فرمانده ناحیه امام رضا شهرستان البرز گفت: با نزدیک شدن به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب ما ۱۴۰برنامه در سراسر شهرستان البرز به اجرا در خواهیم آورد.
کد خبر: ۸۹۸۱۰۳۹
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین،سرهنگ پاسدار علیرضا حیدری فرمانده ناحیه امام رضا شهرستان البرز در نشست خبری که به مناسبت دهه فجر برگزار شد ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: با راه اندازی گشت های محله محور کاهش جرایم را شاهد بودیم و حضور بسیجیان به عنوان یاوران مردم سبب کاهش جرایم گردیده است.
وی در ادامه افزود:طرح گشت های محله کشوری بوده و در سراسر کشور انجام می شود و تصمیم براین است که با مدیریت علمی این طرح مستمر انجام شود تا مردم امنیت را در سطح بالاتری ملاحظه و لمس نمایند.
حیدری افزود: سپاه در راستای اشتغال زایی و کمک به اقتصاد مقاومتی بیش از ۱۵۰شغل مستقیم و ۵۰۰شغل غیر مستقیم ایجاد کردیم و بیش از ۱میلیاردو دویست میلیون تومان هم تسهیلات به افراد واجد شرایط پرداخت شده تا بتوانند درآمدی مستمر داشته باشند و به صورت مرحله ای پرداخت شده تا هیچ انحرافی در تسهیلات به وجود نیاید.

برگزاری 140 برنامه طی ایام دهه فجر انقلاب اسلامی
برگزاری 140 برنامه مختلف به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی
فرمانده سپاه ناحیه امام رضای شهرستان البرز افزود:با نزدیک شدن به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب ما ۱۴۰برنامه در سراسر شهرستان داریم که از سخنرانان کشوری و لشکری در این برنامه ها دعوت شده تا با شعار تبیین دستاوردهای انقلاب بتوانیم بهترین عملکرد را ارائه دهیم و دیدار با خانواده شهدا و ائمه جمعه محمدیه و الوند هم در دستور کار قراردارد.
وی در ادامه نشست های بصیرتی افزود: عده قلیلی از جوانان که در خیابان ها شعار علیه انقلاب دادند به دلیل نا اگاهی بود و وظیفه ما ایجاب می کند که جوانان را آگاه کنیم تا خدای ناکرده کسانی که با انقلاب و اسلام مخالف و دشمن هستند از این جوانان سو استفاده نکنند لذا نشست های بصیرتی و سیاسی و پرسش و پاسخ به شبهات در همه حوزه های ما صورت گرفته و در طول سال هم از اساتید دعوت به عمل آوردیم تا جوانان بتوانند استفاده کنند.
حیدری در پایان گفت: انقلاب اسلامی با پیروزی خود توانست تمام منافع نامشروع استکبار را به چالش بکشد و فاتحان جنگ جهانی که برای خود حقوق ناحق تبیین کرده بودند تا از نفت و گاز خاورمیانه غارت و چپاول کنند با مشکل روبرو شدند و با تحریم جنگ و بحران منطقه در سوریه و عراق به جنگ ایران امدند تا انقلاب را مهار کنند اماتمام عملکرد انان نتیجه ای جز اقتدار ایران نداشت و امروز هر فعالیتی در منطقه بدون ایران برابر با شکست بوده و ناچار به پذیرش خواهند بود.

 3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها