فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نمین گفت: در ایام الله دهه مبارکه فجر بیش از ۸۰ برنامه توسط کمیته بسیج نمین در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۸۱۲۳۴
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۶

بیش از ۸۰ ویژه برنامه دهه فجر در شهرستان نمین اجرا می شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار شاپور حسن زاده فرمانده سپاه ناحیه نمین ضمن تبریک فرا رسیدن سی و نهمین فجر انقلاب اسلامی و تسلیت ایام فاطمیه اظهار کرد: ایام دهه فجر فرصت خوبی برای بازخوانی انقلاب و همچنین تبیین دستاورد ها و آرمان های انقلاب اسلامی در طول این 39 سال برای نسل جوان و نوجوانان است.

فرمانده سپاه ناحیه نمین تصریح کرد: امروزه نظام جمهوری اسلامی ایران به تاثیر گذارترین نظام در سراسر جهان تبدیل شده است و با وجود مشکلاتی که دشمنان بر سر راه این انقلاب ایجاد می کنند ولی انقلاب جمهوری اسلامی ایران همچنان محکم و استوار به راه خود ادامه می دهد.

وی صدور انقلاب اسلامی ایران به خارج از مرز های کشور را از مطالبات حضرت امام خمینی(ره) عنوان کرد و گفت: امروز شاهد صدور فرهنگ و تفکر انقلاب اسلامی ایران به تمام نقاط جهان هستیم.

حسن زاده در ادامه افزود: در ایام الله دهه مبارک فجر بیش از 80 برنامه توسط کمیته بسیج نمین در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه نمین گفت: برگزاری یادواره شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، غبارروبی و گلباران مزار شهدا، برگزاری محافل انس با قرآن، افتتاح پایگاه مقاومت بسیج، افتتاح طرح های اقتصاد مقاومتی و پروژه محرومیت زدایی، برگزاری نشست های روشنگری و همایش بصیرتی، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی هنری، ویزیت رایگان پزشکی در مناطق محروم، شب شعر و خاطره و چندین برنامه دیگر برای ایام الله دهه مبارکه فجر در نظر گرفته شده است.

وی حضور گسترده آحاد مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را یادآور شد و اظهار کرد: حضور گسترده مردم در برنامه های دهه فجر به ویژه در راهپیمایی 22 بهمن ماه باعث خنثی شدن توطئه های دشمنان و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.

ارسال نظرات