خبرهای داغ:
با حضور مسئولین شهرستان؛

برگزاری جلسه برنامه ریزی برنامه های دهه فجر در سنقرو کلیایی

با حضور مسئولین شهرستان سنقروکلیایی جلسه برنامه ریزی برنامه های دهه فجر برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۸۱۵۴۵
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سنقر، با حضور مسئولین شهرستان سنقروکلیایی جلسه برنامه ریزی برنامه های دهه فجر در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد.

 

 مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان سنقروکلیایی در جلسه برنامه ریزی برنامه های دهه فجر شهرستان با اشاره به تدارک 18 کمیته تخصصی در سطح نهادها، ارگان ها و ادارات مختلف افزود: بیش از 300 برنامه برای ایام الله دهه فجر امسال تدارک دیده شده که در نقاط مختلف  شهرستان اعم از شهری و روستایی  و بخش های مرکزی وکلیایی و شهر سطر برگزار می شود.

 

علی حشمتی در ادامه بیان داشت : برنامه های ایام الله دهه فجر امسال با توجه به تقارن با ایام فاطمیه که از یازدهم بهمن ماه آغاز می شود با معنویت خاصی برخوردار خواهد بود.

 

وی تمام برنامه های این دهه را حول محور وحدت اعلام کرد و گفت : مردمی کردن برنامه های سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از شاخص ترین و بارزترین مسائلی است که در برنامه ها ی شهرستان سنقروکلیایی لحاظ شده است.

 

 حجت الاسلام صفدری در این جلسه اظهار داشت : نظام اسلامی ایران نظام مردم سالاری دینی است و این فرصتی را که مردم به مسئولین داده اند، مسئولین بایستی احساس مسئولیت بیشتری در بحث خدمات رسانی و رفع مشکلات مردم داشته باشند.

 

 وی افزود: کسی که با اعتقاد، خدمت می کند و خودش را در دل نظام می داند، بایستی با تمام وجود آنچه را که موجب تقویت نظام می شود انجام دهد و از هرچیزی هم که موجب تضعیف نظام می شود جلوگیری نماید.

 

 امام جمعه سنقرو کلیایی با بیان اینکه خدمت به اسلام و انقلاب خستگی ندارد گفت: پاسداری از خون شهدا وظیفه ما است که بایستی با کارو تلاش فراوان از خونهای پاک حدود 300 هزار شهید دفاع مقدس  و 2 هزار شهید مدافع حرم محافظت نماییم.

 

 حجت الاسلام صفدری برگزاری هرچه باشکوهتر برنامه های دهه مبارک فجر را با در نظر گرفتن شئونات ایام فاطمیه مورد تاکید قرار داد.

 

 معاون فرماندار سنقرو کلیایی هم گفت: دهه فجر امسال، چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران است و  این یعنی تکامل انقلاب و ایران اسلامی در این مدت ازانواع مشکلات در حوزه های داخلی و خارجی را از جمله دفاع مقدس، تحریمها، آشوب ها و اغتشاشات و... ، باسلامتی و اقتدار عبور کرده و به برکت حضورمردم و وجود ولایت که دو شاخصه اصلی نظام هستند، در برابر همه تهدیدات مصون خواهند ماند.

 

 افشین رحیمی از برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی، هنری، ورزشی، قرآنی و افتتاح و کلنگ زنی طرح ها و پروژه های عمرانی در ایام دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: اصناف و بازاریان دربرگزاری این مراسمات نقش موثری را ایفا خواهند نمود.

 

 وی نقش کمیته فرهنگی وهنری ستاد دهه فجر را در اجرای برنامه ها ی این ایام با تلفیق جشن پیروزی انقلاب و ایام فاطمیه موثر دانست.

ارسال نظرات
آخرین اخبار