خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه میامی:

دستگاه های اجرایی موظف به تشکل شورای امر به معروف هستند

فرمانده سپاه ناحیه میامی گفت: تمامی دستگاه های اجرایی موظف به تشکیل شورای امر به معروف ونهی ازمنکر هستند.
کد خبر: ۸۹۸۱۷۴۸
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی، غلامرضا فلاحتی در جلسه ستاد احیاء امر به معروف ونهی ازمنکر شهرستان میامی که دردفتر امام جمعه میامی برگزار شد، گفت: تمامی ادارات ملزم به تشکیل شورای امر به معروف در اداره و زیر مجموعه های خود هستند که متاسفانه با گذشت چندین جلسه اکثر ادارات در تشکیل این شورا اهمال کاری می کنند.

 دبیر ستاد احیاءامر به معروف ونهی ازمنکر میامی افزود: کارگروه های امر به معرف در سه گروه طلایه داران، یاوران و یاد آوران تشکیل شده است که باید پس از گذراندن دوره آموزشی برای اعضا هریک از این کار گروه ها کارت شناسایی صادر گردد  که این مسئله هم با توجه کمبود اعتبارات با مشکل مواجه است.

 حجت الاسلام قربانعلی صفائی پور، امام جمعه میامی نیز در این جلسه گفت: در شرایط حساس کنونی مهمترین معروف حفظ انقلاب اسلامی است.

 وی با بیان اینکه مهمترین هدف قیام امام حسین (ع) احیاءاین فریضه واجب الهی بود،بیان کرد: تذکر لسانی  باید در جامعه نهادینه شود وهدف از تشکیل ستاد احیاءامر به معروف ونهی ازمنکر همین مسئله مهم است.

 صفایی پور خطاب به فرماندار میامی گفت: برخی از جلسات در خارج ازساعات اداری تشکیل شود تا هم مسئولین ملزم به حضور درشهرستان باشند وروسای ادارات در ساعات اداری در خدمت ارباب رجوع خود باشند.

 محمد مهدی کریمی، فرماندار شهرستان میامی در ادامه جلسه گفت: مسئولین در همه ساعات شبانه روز باید پاسخگو باشند و این خود یک معروف است.

 وی افزود: همه باید در راستای ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر تلاش کنیم و آن را از وظیفه اداری متمایز نمائیم و در جهت ترویج آن بکوشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها