خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین:

دستاوردهای انقلاب به صورت هنرمندانه تبیین شود

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین اذعان کرد: نمایش‌های هنری و سینمایی باید دوران جنایت‌ها و دوران سیاه سلسله پهلوی را به تصویر کشیده و در کنار آن به تبیین هنرمندانه‌ای از دستاوردها و شاخصه‌های انقلاب بپردازد.
کد خبر: ۸۹۸۱۷۸۳
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰

حجت‌الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت صاحب‌الامر(عج) قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، ضمن تبریک و گرامیداشت دهه فجر پیرامون برنامه های این ایام اظهار کرد: برای ایجاد تنوع و دوری از یکنواختی در برنامه‌های دهه فجر جای خالی برنامه‌هایی در قالب نمایش‌های هنری و سینمایی به چشم می‌خورد.
وی تصریح کرد: نمایش‌های هنری و سینمایی باید دوران جنایت‌ها و دوران سیاه سلسله پهلوی را به تصویر کشیده و در کنار آن به تبیین هنرمندانه‌ای از دستاوردها و شاخصه‌های انقلاب بپردازد.
این مسئول مطرح کرد: امروز ما باید بازگشت و تعریف جدیدی به انقلاب داشته باشیم چراکه انقلاب ما در قرن بیستم یک انقلاب غایتگرا، عالم‌گیر، جهان‌شمول و بی‌نظیر بود که با هدایتگری‌های امام خمینی(ره) بازخورد خوبی را در داخل و خارج از کشور با خود به همراه داشت.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین در خصوص وظایف امروز ما در قبال این انقلاب تشریح کرد: ما باید به تبیین اهداف اصلی این انقلاب پرداخته و ببینیم که امروز در چه نقطه‌ای ایستاده‌ایم و تا چه میزان توانسته‌ایم به اهداف خود در این راستا برسیم.
حجت‌الاسلام معبودی اضافه کرد: ما باید تمام تلاش خود را برای رسیدن به اهداف اصلی انقلاب به کار گیریم و ببینیم در طی سال‌های پس از انقلاب چه موانعی از سر راه رسیدن به اهداف انقلاب برداشته شده است.
وی تبیین کرد: خوشبختانه در سایه روحیه و مجاهدت انقلابی و هم‌چنین انگیزه خدایی و معنویت افراد تلاش‌های خوبی برای رسیدن به اهداف اصیل انقلاب صورت گرفته و لازم است این تلاش‌ها همواره ادامه دار باشد.
این مسئول با اشاره به سخنی از حضرت امام(ره) خاطرنشان کرد: فجر انقلاب دمیدن خورشید استقلال و آزادی است.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین در خاتمه متذکر شد: همانگونه که رهبر انقلاب فرموده‌اند انقلاب مقطع رهایی ملت ایران بوده است و دهه فجر زمانی برای تجدید قوای نیروهای انقلابی است.
1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها