خبرهای داغ:
فرمانده بسیج مساجد و روستایی بسطام خبر داد

اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه ویژه دهه فجر در بخش بسطام

فرمانده بسیج مساجد و روستایی بسطام از اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه در دهه مبارک فجر در بخش بسطام با حضور مردم و مسؤولان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۲۲۰۸
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲
محمدمهدی اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از شاهرود، با اشاره به برگزاری دو جلسه ستاد دهه فجر در بخش بسطام اظهار کرد: یک جلسه با حضور امام جمعه و بخشدار و مسؤولان بخش و یک جلسه با فرماندهان پایگاه‌ها در راستای اجرای باشکوه برنامه‌ها برگزار شد و با برنامه‌ریزی انجام‌شده بیش از ۴۰ عنوان برنامه برای اجرا مصوب شد که اجرایی می‌شود.
وی افزود: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، غباروبی گلزار مطهر شهدا، برپایی ایستگاه صلواتی در پایگاه‌ها و آذین‌بندی شهر و روستا‌ها به همت بسیجیان از برنامه‌ها عمده این هفته است.
فرمانده بسیج مساجد و روستایی بسطام خاطرنشان کرد: برگزاری جشن انقلاب و بزرگداشت ایام فاطمیه و برپایی یادواره شهدا عملیات والفجر هشت در بسطام و شهید کاظمی در روستای الیکاهی از دیگر برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر انقلاب در بخش بسطام است.
اسماعیلی ادامه داد: برگزاری پیاده‌روی خانوادگی، مسابقات مختلف ورزشی ازجمله مسابقات والیبال جام فجر و مسابقه پیامکی انقلاب و برنامه پیاده‌روی شبانه بسیجیان و گسترش‌های محله‌محور بسیج از دیگر برنامه‌های این دهه است.
وی تصریح کرد: اجرای رژه موتورسواری بسیجیان به مناسبت ورود به امام راحل و اعزام کاروان خدمت با مشارکت بسیج سازندگی سپاه شاهرود به روستای حسین‌آباد از دیگر برنامه‌های اینکه در این دهه اجرا می‌شود.
فرمانده بسیج مساجد و روستایی بسطام با دعوت از عموم مردم شهیدپرور برای حضور در این برنامه‌ها اظهار کرد: دشمنان بعد از قریب به ۴۰ سال هنوز طمع دارند و ما شاهد فتنه‌های مختلف آن‌ها هستیم و با حضور در برنامه‌ها بزرگداشت این دهه پاسخ کوبنده‌ای به اظهارات آن‌ها بدهیم و پشتیبانی خود را از انقلاب بار دیگر به آن‌ها اثبات کنیم و دشمن را در توطئه‌های خود ناکام بگذاریم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها