خبرهای داغ:
شهردار شاهرود:

تعامل مدیریت شهری و نیروی انتظامی موجب ایجاد امنیت پایدار در جامعه می‌شود

شهردار شاهرود با اشاره به اینکه تعامل مدیریت شهری و نیروی انتظامی موجب ایجاد امنیت پایدار در جامعه می‌شود، گفت: مدیریت شهری و نیروی انتظامی دو سازمان خدمت رسان و مردمی هستند که تعامل خوب بین این دو می‌تواند موجب جلب رضایت شهروندان و بهبود روند خدمات شود.
کد خبر: ۸۹۸۲۳۰۱
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محسن احمدی و هیات همراه با فرماندهی نیروی انتظامی که در دفتر وی با تاکید بر اینکه اهمیت همسویی و هماهنگی با نیروی انتظامی یکی از اولویت‌های مدیریت شهری در راستای ارایه خدمات بهتر به شهروندان است، افزود: پلیس با تکیه بر قدرت ایمان، تعهد، اخلاص، اعتماد مردمی، پیوستگی اجتماعی و مدیریت دانش بنیان امنیت قابل قبولی را در شهر‌ها ایجاد می‌کند که مدیریت شهری با همکاری و تعاملات بیشتر با این سازمان در راستای کاهش بزهکاری در شهر و امنیت اجتماعی که مهمترین دغدغه شهرداری است گام‌های بلندی را بردارد.
وی با این مطلب که ایجاد رابطه گرم و صمیمی مدیریت شهری و نیروی انتظامی مایه‌ی دلگرمی شهروندان در راستای آرامش و امنیت اجتماعی می‌شود، ابراز داشت: مجموعه شهرداری در جهت ارایه‌ی خدمات بهتر وشایسته‌تر به شهروندان آماده هر نوع همکاری با نیروی انتظامی است و امیدواریم در سایه تعامل و همفکری این دو دیتگاه که بیشترین ارتباط را با مردم دارند می‌توانیم موجبات توسعه، آرامش و امنیت سطح شهر را فراهم کنیم.
شهرداری شاهرود با اشاره به اینکه هر چه جامعه از آرامش و امنیت بالاتری برخوردار باشد زمینه بسیاری از فعالیت‌ها نظیر فرصت‌های سرمایه، ارتقای صنعت گردشگری، ایجاد روحیه نشاط دربین شهروندان، توسعه شهرو ... مهیا می‌شود، اظهار داشت: امیدواریم با برنامه ریزی‌های صحیح و مدون بتوانیم شور و نشاط در سطح شهر را ایجاد کرده و از بروز رفتار‌های پر خطر و هنجار‌های اجتماعی جلوگیری کنیم.
فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان شاهرود با اشاره به اینکه پیشگیری از جرایم، انجام فعالیت‌های فرهنگی و تامین امنیت از جمله اقدامات مثبت و شاخص عملکرد نیروی انتظامی است، گفت: رابطه صمیمی نیروی انتظامی و مدیریت شهری در راستای امنیت اجتماعی سه مولفه اعتماد، نشاط و امید را می‌تواند در مردم زنده کند.
مجتبی اشرفی با بیان اینکه این دو دستگاه با تعامل و همفکری و بهره مندی از دانش روز و ارتباط با رسانه می‌توانند در راستای حفظ امنیت شهری قدم‌های بلندی را بردارند، افزود: در حوزه پیشگیری، نیروی انتظامی با جدیت تمام از تمام قابلیت‌ها و امکانات در مسیر خدمت به شهروندان در جهت کاهش بذهکاری در کنار مدیریت شهری گام برداشته و در این خصوص از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.
وی ضمن این مطلب که نشاط اجتماعی از ورود خیلی از جرایم به شهر‌ها ممانعت می‌کند، اعلام داشت: مدیریت شهری شاهرود با دستور کار قرار دادن زیبا سازی شهری و اقدامات موثر در راستای نشاط اجتماعی در پیشگیری وضعی نقش موثری ایفا کرده که نیروی انتظامی ضمن تشکر و قدر دانی از این سازمان خود را موظف به همکاری و تعاملات بیشتر و قدردانی از این سازمان خود را موظف به همکاری و تعاملات بیشتر با شهرداری می‌داند.
در این جلسه مشکلات، اهداف، اتفاقات و تبادل نظر بین مدیریت و نیروی انتظامی در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان صورت گرفت که که منجر به برگزاری جلسات ماهیانه شد و در پایان بازرسی از خیابان ۱۷ شهریور، ۱۵ خردادو ورودی شهرک کوثر در راستای برطرف کردن مشکلات ترافیکی با حضور شهردار شاهرود، فرمانده نیروی انتظامی، فرمانده پلیس راهور و هیات همراه برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها