آیت الله صدیقی در جمع مردم تربت حیدریه:

دهه مبارک فجر مقابله تمام کفر با تمام حق بود

امام جمعه موقت تهران گفت: دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی مقابله تمام جبهه کفر با تمام جبهه حق بود که تجلی قدرت لایزال الهی و نشان دهنده روبه افول بودن قدرت‌های استکباری غرب و شرق در دنیا بود.
کد خبر: ۸۹۸۲۳۰۵
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ همزمان با فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، آیت الله صدیقی امام جمعه موقت تهران درجمع مردم تربت حیدریه اظهار داشت: دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی مقابله تمام جبهه کفر با تمام جبهه حق بود که تجلی قدرت لایزال الهی و نشان دهنده روبه افول بودن قدرت‌های استکباری غرب و شرق در دنیا بود.

وی با اشاره به موفقیت‌های بزرگ به دست آمده بعد ازپیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، افزود: امروزه قدرت این انقلاب به اندازه‌ای بزرگ است که تمام کشور‌ها را یک به یک به مسیر اسلام، ولایت و سربلندی سوق می‌دهد.

آیت الله صدیقی در ادامه با اشاره فتنه و فتنه‌گر گفت: فتنه یک بدعت در انقلاب بود که به معنای مقابله با شرع مقدس بوده که منجربه زیرپا گذاشتن قانون شد.

امام جمعه موقت تهران، حضرت امام خمینی (ره) را شخصیت بزرگ و بی بدیل اسلام و انقلاب دانست و افزود: ایشان کاری کرد که حکومت پیامبر اکرم (ص) تداوم پیدا کرده و دین را با سیاست و سیاست را با دین توام نمود و حکومت اسلامی تشکیل دادند.

وی در ادامه در تبیین سیاست گفت:  سیاست، عقب نشینی و تن به ذلت دادن نیست بلکه سیاست به معنای هجوم فکری و اقتصادی هوشمندانه بوده و به معنای جذب همه منابع اقتصادی در دنیا است.

آیت الله صدیقی در پایان یاد شهدای انقلاب و بخصوص شهدای مدافع حرم را گرامی داشته و تداوم موفقیت‌های امروزه انقلاب اسلامی را بعد از لطف خداوند متعال، مرهون تدابیرمقام عظمای ولایت و رشادت‌های شهدا دانست.
ارسال نظرات
پر بیننده ها