خبرهای داغ:
آیت الله شاهچراغی:

فضای مجازی به متخصصان انقلابی واگذار شود/ترامپ شمشیرش را علیه ایران از رو بسته است

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به اینکه مخالف فضای مجازی نیستیم، گفت: باید فضای مجازی به متخصصان انقلابی واگذار شود.
کد خبر: ۸۹۸۲۷۰۹
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته ضمن تبریک فرارسیدن دهه فجر گفت:  به کوری چشم دشمنان، سال ۹۷ جشن چهلمین سالگرد جمهوری اسلامی را هرچه باشکوهتر در سطح کشور برگزار خواهیم کرد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان، انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن،را از شروط دوام انقلاب عنوان کرد و افزود: هرجا انقلابی عمل کنید پیشرفت خواهید کرد.

وی همچنین تصریح کرد: هر زمان خواستیم سازش کنیم و نزدیک شویم، باختیم.

شاهچراغی، انقلابی بودن را یکی از ویژگی امام راحل دانست و گفت: وقتی امام خمینی(ره) و رهبری انقلابی باشند، مردم نیز باید انقلابی بوده و انقلابی بمانند.

امام جمعه سمنان بیان کرد: بدون انقلاب و با امید به آمریکا و اروپا نمی شود پرچم اسلام را به صاحب اصلیش داد.

وی با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) درخصوص اینکه شیطان تا زمانی که نمرده است از مکرش در امان نیستیم، اظهار کرد: آمریکا شیطان بزرگ است و تا زمانی که نمیرد از مکر و توطئه هایش در امان نخواهیم بود.

ترامپ شمشیرش را علیه ایران از رو بسته است

شاهچراغی، ترامپ شمشیرش را علیه ایران از رو بسته است، گفت: رییس جمهور آمریکا نقشه هایش بیشتر شده و هر روز توطئه جدیدی در منطقه به راه می اندازد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان همچنین تصریح کرد: ترامپ اخیرا داعشی های شکست خورده در منطقه را به افغانستان منتقل کرده است تا جای پای خود را حفظ کند و برای اسرائیل ایجاد امنیت کند.

وی با بیان اینکه همانطور که داعش در عراق و سوریه شکست خورد در افغانستان هم شکست می خورد، افزود: داعش دارد با خدا و اسلام می جنگد که با شکست های پی در پی مواجه می شود.

دشمن خارجی و ضد انقلاب داخلی اصل نظام را نشانه گرفته اند

شاهچراغی با بیان اینکه دشمن خارجی و ضد انقلاب داخلی اصل نظام را نشانه گرفته اند، گفت: دشمنان داخلی و خارجی خود اذغان دارند که انتخابات بهانه بود و اصل نظام هدف آنهاست.

امام جمعه سمنان، ولایت فقیه، وحدت، امنیت و آرامش، عفاف و حجاب و... را از اصول اصلی نظام برشمرد و اظهار کرد: باید محکم و استوار پای اصول نظام ایستاد همانطور که در حال حاضر نیز ملت اماده و پشت سر رهبری محکم ایستاده است.

وی همچنین تصریح کرد: ملتی که شهدای بسیاری در راه خدا تقدیم کرده است پا روی خون آنها نمی گذارد و از اسلام و رهبری جدا نمی شود.

شاهچراغی با اشاره به اینکه دشمن در هر زمان به دنبال دشمنی خود است و ما از دشمن گلایه نداریم، بیان کرد: از ضد انقلاب داخلی که علیه رهبری حرکاتی را انجام می دهند گلایه داریم چراکه از آب و خاک این مملکت استفاده می کنند و کارهای خلاف شرع انجام می دهند.

فضای مجازی به متخصصان انقلابی واگذار شود

وی با بیان اینکه روحانیون مخالف فضای مجازی نیستند، گفت: ما مخالف کانال های غیر اخلاقی هستیم چراکه سلامت جامعه را به خطر می اندازند چراکه فضای مجازی درش به روی دشمن باز است و هر چه را بخواهند به مردم القا می کنند.

امام جمعه سمنان با اشاره به اینکه اگر کانال های غیر اخلاقی بسته نشود کشور در اشغال فضای مجازی غیر اخلاقی قرار می گیرد، افزود: فضای مجازی باید به دست متخصصان انقلابی داده شود تا سلامت آن حفظ شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها