رزمایش گردان بیت المقدس میناب باحضور مسئولین شهرستانی و امام جمعه اهل تسنن بندرکلاهی برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۲۹۷۰
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میناب،طالب احمدی نیا،فرمانده سپاه میناب در برگزاری رزمایش گردان بیت المقدس در جمع بسیجیان با بیان اینکه در مرام بسیج حضور همه جانبه موج می زند، اظهار کرد: بسیجی اهل بی تفاوتی، سستی و بی مبالاتی نبوده و نخواهد بود.

فرمانده سپاه میناب افزود: بسیج در تثیت انقلاب اسلامی نقش مهمی ایفا کرده و در عرصه پیروی از خط ولایت و رهبری دینی جز نفرات اول و خط مقدم بوده و در پاسداری از حریم ولایت حضور همه جانبه داشته است.

احمدی نیا با بیان اینکه امام با اتکا به خداوند متعال و پشتوانه عظیم مردمی انقلاب کرد، عنوان کرد:بسیج مردمی در همه صحنه و فتنه هایی که دشمنان علیه انقلاب اسلامی طرح ریزی کرده اند دفاع جانانه ای از خود به نمایش گذاشته و کسانیکه در انقلاب کم آوردند و با طرح فتنه می خواستند به انقلاب ضربه بزنند بسیج مردمی بدون خم آوردن به ابرو و مشروط و مردود شدن وارد میدان شده و نقشه های دشمنان را نقش بر آب کرده است.

وی با بیان اینکه بسیج نماد قدرت و عزت انقلاب اسلامی است ،گفت:بسیج اهل عقب کشیدن از سنگر انقلاب نیست و برای دفاع از صحنه های انقلاب  و در تمامی صحنه ها حضور فعال دارد.

 

 

ارسال نظرات